Vegeta-Z Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2009 Hey, ik had een klein vraagje hoe wis je een game account van gta 4 op de pc, ik zie aleen maar Load en New game staan. Moet ik dan gewoon op new game klikken? Mvg. Vegeta-Z Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Stan Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2009 Staat er als je op Load klik en je selecteert er 1, ook niet ergens verwijder, of probeer eens op Delete te drukken. P.S. Ik heb zelf GEEN GTA IV op mijn PC, dus dit is maar een GOKJE! .Stan >>> Door Hanneswasco: Als je niet weet waarover je het hebt post je hier ook niet.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donutdragon Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2009 Bedoel je het hele "Games for windows live" account? Dat kan volgens mij niet. Als je de save games bedoelt, die staan wel ergens op je harde schijf. Ik weet niet precies waar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2009 Je savegames kan je handmatig verwijderen op je computer, zonder GTA IV op te starten. Deze staan in de onderstaande map: Vista: C:\Users\gebruikersnaam\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames XP: C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\Rockstar Games\GTA IV\savegames Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vegeta-Z Geplaatst: 25 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2009 Je savegames kan je handmatig verwijderen op je computer, zonder GTA IV op te starten. Deze staan in de onderstaande map:Vista: C:\Users\gebruikersnaam\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames XP: C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\Rockstar Games\GTA IV\savegames Cool, ik zal het eens proberen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vegeta-Z Geplaatst: 30 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 december 2009 Je savegames kan je handmatig verwijderen op je computer, zonder GTA IV op te starten. Deze staan in de onderstaande map: Vista: C:\Users\gebruikersnaam\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames XP: C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\Rockstar Games\GTA IV\savegames Ik heb overal gezocht maar ik kan ze nergens vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2009 Probeer als zoekopdracht in je Windows Verkenner dan eens "GTA IV" of "Rockstar Games" te zoeken? Wellicht helpt dat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vegeta-Z Geplaatst: 31 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 december 2009 Probeer als zoekopdracht in je Windows Verkenner dan eens "GTA IV" of "Rockstar Games" te zoeken? Wellicht helpt dat. Ok zal eens proberen, ik vond wel de savegames van gta 3 en vice city en san andreas maar ik vond geen gta IV bedankt voor de tip. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2009 Wat voor besturingssysteem heb je? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
harry1985 Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2009 Jee als je dit al niet eens weet ??? simpeler dan dit kan het niet zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vegeta-Z Geplaatst: 31 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 december 2009 Jee als je dit al niet eens weet ??? simpeler dan dit kan het niet zijn. Nou, ik had het dus al geprobeerd. En nog kan ik het niet vinden na 2X zoeken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2009 Wat voor besturingssysteem heb je? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2010 je kan ook gewoon new game starten en er overheen save Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.