Jump to content

Hoe wis je een game op de pc?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey, ik had een klein vraagje hoe wis je een game account van gta 4 op de pc, ik zie aleen maar Load en New game staan.

Moet ik dan gewoon op new game klikken?

Mvg.

Vegeta-Z

Geplaatst:

Staat er als je op Load klik en je selecteert er 1, ook niet ergens verwijder, of probeer eens op Delete te drukken.

P.S. Ik heb zelf GEEN GTA IV op mijn PC, dus dit is maar een GOKJE!

.Stan

>>> Door Hanneswasco: Als je niet weet waarover je het hebt post je hier ook niet.<<<

Geplaatst:

Bedoel je het hele "Games for windows live" account? Dat kan volgens mij niet.

Als je de save games bedoelt, die staan wel ergens op je harde schijf. Ik weet niet precies waar.

Geplaatst:

Je savegames kan je handmatig verwijderen op je computer, zonder GTA IV op te starten. Deze staan in de onderstaande map:

Vista:

C:\Users\gebruikersnaam\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames

XP:

C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\Rockstar Games\GTA IV\savegames

Geplaatst:
Je savegames kan je handmatig verwijderen op je computer, zonder GTA IV op te starten. Deze staan in de onderstaande map:

Vista:

XP:

C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\Rockstar Games\GTA IV\savegames

Cool, ik zal het eens proberen.

• 4 maanden later...
Geplaatst:

Vista:

XP:

Ik heb overal gezocht maar ik kan ze nergens vinden. :(

Geplaatst:

Probeer als zoekopdracht in je Windows Verkenner dan eens "GTA IV" of "Rockstar Games" te zoeken? Wellicht helpt dat.

Ok zal eens proberen, ik vond wel de savegames van gta 3 en vice city en san andreas maar ik vond geen gta IV bedankt voor de tip.

Geplaatst:

Jee als je dit al niet eens weet ??? simpeler dan dit kan het niet zijn. :D

Nou, ik had het dus al geprobeerd.

En nog kan ik het niet vinden na 2X zoeken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...