jordir Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2009 je moet hier bij met alle vleuchte mee dat snap ik maar moet ik ze ook helemaal afkijken ? (heb ik namelijk niet zo`n zin in ) P.S. HOERA 100 POST Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donutdragon Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2009 (bewerkt) Nee, dat hoeft niet. Gebruik volgende keer de zoekfunctie eerst voor je iets vraagt. Dit werd namelijk eergisteren ook gevraagd. Bewerkt: 23 augustus 2009 door Donutdragon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
''CJ'' Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2009 Aangezien ik ook een probleem heb met het behalen van deze Trophy, post ik mijn vraag/probleem hier maar. Ik heb nog 1 tour niet gedaan, maar als ik er na toe ga, staat die heli er nooit, ook niet als ik wacht. Heeft iemand hier ook last van (gehad)? Zo ja, heb je het opgelost, en hoe? Bvd. ~~ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
paul007 Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2009 Aangezien ik ook een probleem heb met het behalen van deze Trophy, post ik mijn vraag/probleem hier maar. Ik heb nog 1 tour niet gedaan, maar als ik er na toe ga, staat die heli er nooit, ook niet als ik wacht. Heeft iemand hier ook last van (gehad)? Zo ja, heb je het opgelost, en hoe? Bvd. ~~ Blijven wachten heeft geen zin, de helicopter komt namelijk niet vanzelf landen. Je zult toch een aantal keer moeten terugkomen en uiteindelijk zul je de helicopter vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
''CJ'' Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2009 (bewerkt) [..] Blijven wachten heeft geen zin, de helicopter komt namelijk niet vanzelf landen. Je zult toch een aantal keer moeten terugkomen en uiteindelijk zul je de helicopter vinden. Ojawel, als je blijft staan dan zie je ze landen. ~~ Bewerkt: 23 augustus 2009 door ''CJ'' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2009 Dit is wel zeker een herkenbaar probleem, ik heb dit namelijk ook. Ik was onder de indruk dat ik alle tours al had gedaan, vijf stuks, maar de Achievement bleef uit. Die zesde schijnt bij mij ook bijna nooit te komen..? Oplossingen welkom! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
''CJ'' Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2009 Dit is wel zeker een herkenbaar probleem, ik heb dit namelijk ook. Ik was onder de indruk dat ik alle tours al had gedaan, vijf stuks, maar de Achievement bleef uit. Die zesde schijnt bij mij ook bijna nooit te komen..? Oplossingen welkom! Laat dat 'Bijna' maar weg: Luister wat hij zegt bij ong. 00:45. Daar staat dus nooit een heli! Ik heb er ook al lang 5 gedaan en ik dacht dat ik die nog moest doen. Dus ik heb even gezocht en ik zie dat die Trophie wel vaker uitbleef bij mensen die al 5 verschillende tours hadden gedaan, Gewoon de hele tijd verschillende tours blijven nemen zeggen ze! Weer een probleem opgelost ~~ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donutdragon Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2009 (bewerkt) Dit is wel zeker een herkenbaar probleem, ik heb dit namelijk ook. Ik was onder de indruk dat ik alle tours al had gedaan, vijf stuks, maar de Achievement bleef uit. Die zesde schijnt bij mij ook bijna nooit te komen..? Oplossingen welkom! Er zijn ook maar 5 helitours. Er zijn vreemd genoeg zes heliplatformen. Één van deze platformen zal altijd leegblijven. Edit: Ik was net ietsjes te laat. Bewerkt: 23 augustus 2009 door Donutdragon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2009 Samengevat dus: Mocht je de Achievement/Trophy willen halen, en hij is er niet nadat je de vijf vluchten hebt voltooid, gewoon nog een paar keer de vijf vluchten doen, aangezien dit een bug bijkt te zijn van het spel. Negeer de zesde helipad, want daar blijkt helemaal nooit een helicopter te staan. Namens mijzelf (en de rest) bedankt voor de info! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.