Jump to content

sightseer


jordir

Recommended Posts

Aangezien ik ook een probleem heb met het behalen van deze Trophy, post ik mijn vraag/probleem hier maar.

Ik heb nog 1 tour niet gedaan, maar als ik er na toe ga, staat die heli er nooit, ook niet als ik wacht. Heeft iemand hier ook last van (gehad)? Zo ja, heb je het opgelost, en hoe?

Bvd.

~~

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien ik ook een probleem heb met het behalen van deze Trophy, post ik mijn vraag/probleem hier maar.

Ik heb nog 1 tour niet gedaan, maar als ik er na toe ga, staat die heli er nooit, ook niet als ik wacht. Heeft iemand hier ook last van (gehad)? Zo ja, heb je het opgelost, en hoe?

Bvd.

~~

Blijven wachten heeft geen zin, de helicopter komt namelijk niet vanzelf landen. Je zult toch een aantal keer moeten terugkomen en uiteindelijk zul je de helicopter vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

[..]

Blijven wachten heeft geen zin, de helicopter komt namelijk niet vanzelf landen. Je zult toch een aantal keer moeten terugkomen en uiteindelijk zul je de helicopter vinden.

Ojawel, als je blijft staan dan zie je ze landen.

~~

Bewerkt: door ''CJ''
Link to comment
Delen op andere websites

Dit is wel zeker een herkenbaar probleem, ik heb dit namelijk ook. Ik was onder de indruk dat ik alle tours al had gedaan, vijf stuks, maar de Achievement bleef uit. Die zesde schijnt bij mij ook bijna nooit te komen..? Oplossingen welkom! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is wel zeker een herkenbaar probleem, ik heb dit namelijk ook. Ik was onder de indruk dat ik alle tours al had gedaan, vijf stuks, maar de Achievement bleef uit. Die zesde schijnt bij mij ook bijna nooit te komen..? Oplossingen welkom! :tu:

Laat dat 'Bijna' maar weg:

Luister wat hij zegt bij ong. 00:45.

Daar staat dus nooit een heli! Ik heb er ook al lang 5 gedaan en ik dacht dat ik die nog moest doen. Dus ik heb even gezocht en ik zie dat die Trophie wel vaker uitbleef bij mensen die al 5 verschillende tours hadden gedaan, Gewoon de hele tijd verschillende tours blijven nemen zeggen ze!

Weer een probleem opgelost :D^_^

~~

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is wel zeker een herkenbaar probleem, ik heb dit namelijk ook. Ik was onder de indruk dat ik alle tours al had gedaan, vijf stuks, maar de Achievement bleef uit. Die zesde schijnt bij mij ook bijna nooit te komen..? Oplossingen welkom! :tu:

Er zijn ook maar 5 helitours. Er zijn vreemd genoeg zes heliplatformen. Één van deze platformen zal altijd leegblijven.

Edit: Ik was net ietsjes te laat. :puh:

Bewerkt: door Donutdragon
Link to comment
Delen op andere websites

Samengevat dus: Mocht je de Achievement/Trophy willen halen, en hij is er niet nadat je de vijf vluchten hebt voltooid, gewoon nog een paar keer de vijf vluchten doen, aangezien dit een bug bijkt te zijn van het spel.

Negeer de zesde helipad, want daar blijkt helemaal nooit een helicopter te staan.

Namens mijzelf (en de rest) bedankt voor de info! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...