Metal-Bullets Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 (bewerkt) Dit topic gaat over je broek laag hebben, wie heeft er ook een hekel aan? Die figuren die de broek bijna op de enkels hebben met die irritante Björn borg boxers Als het de verkeerde kant op gaat mag er een op Bewerkt: 23 augustus 2009 door Metal-Bullets
MegaPilot Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 (bewerkt) Ik vind mensen die hun broek laag dragen echt idioot, je loopt er als een mongool bij en de bedoeling om stoer te doen is een jammerlijke fail. Edit: Godver, m'n bericht was echt een FAIL, was het woordje 'laag' vergeten. Bewerkt: 23 augustus 2009 door MegaPilot
Metal-Bullets Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Het is echt om bij te horen De domme kleurtjes allemaal bij de boxers 100% kansloos
Bierbuikje Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Als ik uit bed kom heb ik mijn broek altijd op half zeven. Daarna als ik me gewassen heb gewoon weer normaal. Er zijn jongeren bij die hebben dat ding zo laag dat je er niet eens normaal mee kunt lopen.
blokzeil1 Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 belachelijk kom op ten eerst ziet er niet uit ten 2e je kan er toch niet mee lopen en ik zou me schamen beetje bijna je reet zien nouw stoer hoor -.-
.Stan Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 (bewerkt) Ik vind helemaal laag ook niet uitzien, maar helemaal hoog is ook weer zo *****, ik doe gewoon ertussenin aan de lagere kant Bewerkt: 23 augustus 2009 door .Stan
Metal-Bullets Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 (bewerkt) Ik doe hem normaal maar te hoog is inderdaad ook niet mooi Bewerkt: 23 augustus 2009 door Metal-Bullets
Think Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 ik draag mijn broek ook normaal maar tis een kledingstijl, (skater en hip hop zeker ?)
j0uk3 Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Stom, Denken dat ze stoer zijn.. Sommigen doen het heel overdrefen, Zag laatst bij ons op school iemand die had zijn gulp bij zijn knieen. Op een andere school bij ons in de buurt mag het niet eens
TaartJJ~! Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Ik heb mijn broek ongveer 2 centimeter onder mijn navel, ik stoor me zwaar aan die mensen persé hun reet moeten laten zien. Ik draag dan ook gewoon simpele boxers, wtf, waarom heb je in godsnaam zo'n dure gekleurde nodig.
Uitroepteken Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Ik vind dat mensen die dat elke dag doen gewoon homo (ik heb niks tegen homo's hoor ). Maar, ik hoef je onderbroek niet zien die zo zit dat je gewoon bijna z'n kont ziet. Daar wordt ik gewoon misselijk van . Ik draag mijn broek zelf niet hoog, gewoon normaal. Heel af en toe wordt er gezegd dat ik een nerd ben als ik mijn broek niet laag draag (alleen die wiggers natuurlijk).
Metal-Bullets Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Stom,Denken dat ze stoer zijn.. Sommigen doen het heel overdrefen, Zag laatst bij ons op school iemand die had zijn gulp bij zijn knieen. Op een andere school bij ons in de buurt mag het niet eens : moeten ze ook bij ons doen, bij mij op school loopt bijna iedereen met die vieze gekleurde boxers en de broek laag op school
PowerPats Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 er zijn zelfs speciale broeken ervoor, dan hangt die ritssluiting al zeg maar tot je knieeen, en word het geheel omhoog gehouden met bandjes. Ziet er echt lelijk uit, en mensen die het dragen zijn nog triester want die denken gelijk dat ze stoer zijn.
De Stofzuiger Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Stom,Denken dat ze stoer zijn.. Sommigen doen het heel overdrefen, Zag laatst bij ons op school iemand die had zijn gulp bij zijn knieen. Op een andere school bij ons in de buurt mag het niet eens : moeten ze ook bij ons doen, bij mij op school loopt bijna iedereen met die vieze gekleurde boxers en de broek laag op school Zou jij het leuk vinden als jij jouw stijl kleding niet meer mag dragen en je verplicht in ''pauper'' h&m kleding moet rondlopen?
haai Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Vreselijk. Nog erger is een onderbroek onder je zwembroek dragen
Recommended Posts