Exoit Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Liever niet zo'n topic! Hahaha. Grappig gast, wel klagen over andere, maar wanneer er dreigt dat mensen over jullie stijl klagen, word er nog net niet gehuild, als je over andere gaat klagen, moet je ook bedenken dat je tegen reacties kunt verwachten tegen jou eigen stijl. Dat is gewoon zielig te noemen. Weer zo'n vooroordeel emo's hoeven nog niet persee snel te huilen ofz. Dat jullie nou van die bikkels zijn Gast, asjeblieft, hou je mond, of stel je niet gelijk aan, of kom niet met vooroordelen dit, vooroordelen dat. Wat ik nou zeg, het is gewoon dom om te zeggen lage broeken ziet er niet uit, maar wanneer jou stijl aangesproken word, of er dreigt erna, dan te zeggen nee, doe maar niet, ken dan de consequenties en zie in dat je dat ook kunt verwachten. Ik zeg niet dat ik dat dom vind want heb het zelf ook. Niet zo laag maar wel normaal laag. En waarom zeg je dan 'Nee, doe maar niet, want dat maakt komt ook dubbelop over. Ik bedoel doe maar niet zo'n anti topic aanmaken.
Wienish Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Liever niet zo'n topic! Hahaha. Grappig gast, wel klagen over andere, maar wanneer er dreigt dat mensen over jullie stijl klagen, word er nog net niet gehuild, als je over andere gaat klagen, moet je ook bedenken dat je tegen reacties kunt verwachten tegen jou eigen stijl. Dat is gewoon zielig te noemen. Weer zo'n vooroordeel emo's hoeven nog niet persee snel te huilen ofz. Dat jullie nou van die bikkels zijn Gast, asjeblieft, hou je mond, of stel je niet gelijk aan, of kom niet met vooroordelen dit, vooroordelen dat. Wat ik nou zeg, het is gewoon dom om te zeggen lage broeken ziet er niet uit, maar wanneer jou stijl aangesproken word, of er dreigt erna, dan te zeggen nee, doe maar niet, ken dan de consequenties en zie in dat je dat ook kunt verwachten. Ik zeg niet dat ik dat dom vind want heb het zelf ook. Niet zo laag maar wel normaal laag. En waarom zeg je dan 'Nee, doe maar niet, want dat maakt komt ook dubbelop over. Ik bedoel doe maar niet zo'n anti topic aanmaken. Ferry had dus toch gelijk.. Bang voor kritiek?
FerryN Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Liever niet zo'n topic! Hahaha. Grappig gast, wel klagen over andere, maar wanneer er dreigt dat mensen over jullie stijl klagen, word er nog net niet gehuild, als je over andere gaat klagen, moet je ook bedenken dat je tegen reacties kunt verwachten tegen jou eigen stijl. Dat is gewoon zielig te noemen. Weer zo'n vooroordeel emo's hoeven nog niet persee snel te huilen ofz. Dat jullie nou van die bikkels zijn Gast, asjeblieft, hou je mond, of stel je niet gelijk aan, of kom niet met vooroordelen dit, vooroordelen dat. Wat ik nou zeg, het is gewoon dom om te zeggen lage broeken ziet er niet uit, maar wanneer jou stijl aangesproken word, of er dreigt erna, dan te zeggen nee, doe maar niet, ken dan de consequenties en zie in dat je dat ook kunt verwachten. Ik zeg niet dat ik dat dom vind want heb het zelf ook. Niet zo laag maar wel normaal laag. En waarom zeg je dan 'Nee, doe maar niet, want dat maakt komt ook dubbelop over. Ik bedoel doe maar niet zo'n anti topic aanmaken. Ik vind het niet zo'n slecht idee eigenlijk, er is immers ook een 'heb jij een hekel aan lage broeken' topic.
lexus123 Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Liever niet zo'n topic! Hahaha. Grappig gast, wel klagen over andere, maar wanneer er dreigt dat mensen over jullie stijl klagen, word er nog net niet gehuild, als je over andere gaat klagen, moet je ook bedenken dat je tegen reacties kunt verwachten tegen jou eigen stijl. Dat is gewoon zielig te noemen. Weer zo'n vooroordeel emo's hoeven nog niet persee snel te huilen ofz. Dat jullie nou van die bikkels zijn Gast, asjeblieft, hou je mond, of stel je niet gelijk aan, of kom niet met vooroordelen dit, vooroordelen dat. Wat ik nou zeg, het is gewoon dom om te zeggen lage broeken ziet er niet uit, maar wanneer jou stijl aangesproken word, of er dreigt erna, dan te zeggen nee, doe maar niet, ken dan de consequenties en zie in dat je dat ook kunt verwachten. Ik zeg niet dat ik dat dom vind want heb het zelf ook. Niet zo laag maar wel normaal laag. En waarom zeg je dan 'Nee, doe maar niet, want dat maakt komt ook dubbelop over. Ik bedoel doe maar niet zo'n anti topic aanmaken. Ik vind het niet zo'n slecht idee eigenlijk, er is immers ook een 'heb jij een hekel aan lage broeken' topic. Quote-piramide! Ik doe mee!
flippie13 Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Maar hou nu maar op met ruziezoeken, want dit begint een beetje uit de hand te lopen. En hier hebben jullie nog wat vers discussievoer. Het is niet mijn mening, maar een mening :Broek laag is gay, het is gewoon alsof je in je onderbroek rondloopt, en dat is gay. Lekker bot niet ? Praat daar maar over. Van wie komt die reactie af, van wat soort kledingstyle drager?
Exoit Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Liever niet zo'n topic! Hahaha. Grappig gast, wel klagen over andere, maar wanneer er dreigt dat mensen over jullie stijl klagen, word er nog net niet gehuild, als je over andere gaat klagen, moet je ook bedenken dat je tegen reacties kunt verwachten tegen jou eigen stijl. Dat is gewoon zielig te noemen. Weer zo'n vooroordeel emo's hoeven nog niet persee snel te huilen ofz. Dat jullie nou van die bikkels zijn Gast, asjeblieft, hou je mond, of stel je niet gelijk aan, of kom niet met vooroordelen dit, vooroordelen dat. Wat ik nou zeg, het is gewoon dom om te zeggen lage broeken ziet er niet uit, maar wanneer jou stijl aangesproken word, of er dreigt erna, dan te zeggen nee, doe maar niet, ken dan de consequenties en zie in dat je dat ook kunt verwachten. Ik zeg niet dat ik dat dom vind want heb het zelf ook. Niet zo laag maar wel normaal laag. En waarom zeg je dan 'Nee, doe maar niet, want dat maakt komt ook dubbelop over. Ik bedoel doe maar niet zo'n anti topic aanmaken. Ik vind het niet zo'n slecht idee eigenlijk, er is immers ook een 'heb jij een hekel aan lage broeken' topic. Doe maar Als jij daar blij van word.
FerryN Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Liever niet zo'n topic! Hahaha. Grappig gast, wel klagen over andere, maar wanneer er dreigt dat mensen over jullie stijl klagen, word er nog net niet gehuild, als je over andere gaat klagen, moet je ook bedenken dat je tegen reacties kunt verwachten tegen jou eigen stijl. Dat is gewoon zielig te noemen. Weer zo'n vooroordeel emo's hoeven nog niet persee snel te huilen ofz. Dat jullie nou van die bikkels zijn Gast, asjeblieft, hou je mond, of stel je niet gelijk aan, of kom niet met vooroordelen dit, vooroordelen dat. Wat ik nou zeg, het is gewoon dom om te zeggen lage broeken ziet er niet uit, maar wanneer jou stijl aangesproken word, of er dreigt erna, dan te zeggen nee, doe maar niet, ken dan de consequenties en zie in dat je dat ook kunt verwachten. Ik zeg niet dat ik dat dom vind want heb het zelf ook. Niet zo laag maar wel normaal laag. En waarom zeg je dan 'Nee, doe maar niet, want dat maakt komt ook dubbelop over. Ik bedoel doe maar niet zo'n anti topic aanmaken. Ik vind het niet zo'n slecht idee eigenlijk, er is immers ook een 'heb jij een hekel aan lage broeken' topic. Quote-piramide! Ik doe mee! +1, nog een laagje erbij
FerryN Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 waar blijft het topic? Ow,, je verwacht gelijk dat ik in 2 minuten tijd, terwijl ik je berichtje niet gezien heb, gelijk een topic aangemaakt heb?
lexus123 Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Liever niet zo'n topic! Hahaha. Grappig gast, wel klagen over andere, maar wanneer er dreigt dat mensen over jullie stijl klagen, word er nog net niet gehuild, als je over andere gaat klagen, moet je ook bedenken dat je tegen reacties kunt verwachten tegen jou eigen stijl. Dat is gewoon zielig te noemen. Weer zo'n vooroordeel emo's hoeven nog niet persee snel te huilen ofz. Dat jullie nou van die bikkels zijn Gast, asjeblieft, hou je mond, of stel je niet gelijk aan, of kom niet met vooroordelen dit, vooroordelen dat. Wat ik nou zeg, het is gewoon dom om te zeggen lage broeken ziet er niet uit, maar wanneer jou stijl aangesproken word, of er dreigt erna, dan te zeggen nee, doe maar niet, ken dan de consequenties en zie in dat je dat ook kunt verwachten. Ik zeg niet dat ik dat dom vind want heb het zelf ook. Niet zo laag maar wel normaal laag. En waarom zeg je dan 'Nee, doe maar niet, want dat maakt komt ook dubbelop over. Ik bedoel doe maar niet zo'n anti topic aanmaken. Ik vind het niet zo'n slecht idee eigenlijk, er is immers ook een 'heb jij een hekel aan lage broeken' topic. Quote-piramide! Ik doe mee! +1, nog een laagje erbij En dat is 10! @Flippie: Het is maar een mening. Hij kan het ook zelf verzonnen hebben, even als voorbeeld.
Metal-Bullets Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Mensen we kunnen wel uren door blijven zeuren maar dan word het een welles en nietes spelletje. En de emo's erbij gaan halen vind ik debiel, want daar gaat dit topic niet over. En Lage broeken is geen subcultuur en Emo wel weer dus de Anti-Emo's hebben er totaal geen verstand van
Wienish Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Hahaha. Grappig gast, wel klagen over andere, maar wanneer er dreigt dat mensen over jullie stijl klagen, word er nog net niet gehuild, als je over andere gaat klagen, moet je ook bedenken dat je tegen reacties kunt verwachten tegen jou eigen stijl. Dat is gewoon zielig te noemen. Weer zo'n vooroordeel emo's hoeven nog niet persee snel te huilen ofz. Dat jullie nou van die bikkels zijn Gast, asjeblieft, hou je mond, of stel je niet gelijk aan, of kom niet met vooroordelen dit, vooroordelen dat. Wat ik nou zeg, het is gewoon dom om te zeggen lage broeken ziet er niet uit, maar wanneer jou stijl aangesproken word, of er dreigt erna, dan te zeggen nee, doe maar niet, ken dan de consequenties en zie in dat je dat ook kunt verwachten. Ik zeg niet dat ik dat dom vind want heb het zelf ook. Niet zo laag maar wel normaal laag. En waarom zeg je dan 'Nee, doe maar niet, want dat maakt komt ook dubbelop over. Ik bedoel doe maar niet zo'n anti topic aanmaken. Ik vind het niet zo'n slecht idee eigenlijk, er is immers ook een 'heb jij een hekel aan lage broeken' topic. Quote-piramide! Ik doe mee! +1, nog een laagje erbij En dat is 10! @Flippie: Het is maar een mening. Hij kan het ook zelf verzonnen hebben, even als voorbeeld. lexus: Hij kan? Hij heeft 't gewoon gedaan om het geruzie in 't topic tegen te gaan
Exoit Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Ik bemoei me niet meer met dit topic ben net van mijn warns af.
Flitskikker Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Als het de verkeerde kant op gaat mag er een op
Recommended Posts