Jump to content

Broek laag dragen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

@De Stofzuiger: Er ergeren zich veel mensen aan die laag hangende broeken en ik snap jou opmerking niet (leg dat even uit :7)

Bewerkt: door Metal-Bullets
  • Reacties 163
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Exoit

30

• FerryN

22

• Forumrunner

17

• Metal-Bullets

15

Popular Days

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Ik vind lage broeken zo idioot staan. Je zet jezelf echt compleet voor lul als je zo'n lage broek heb. En ik erger mij er mateloos aan. Het irriteer mij zo om te zien dat ze dat doen om stoer te doen. Ik draag mijn broeken gewoon zoals ze zijn gemaakt om te dragen. En het ergste is nog dat ik af en toe gepest werd omdat ik mijn broek gewoon op normale hoogte droeg, schandalig maar allermeest zielig dat ze niet beter weten. Triest hoor die kinderen/jongeren.

Ik vind lage broeken zo idioot staan. Je zet jezelf echt compleet voor lul als je zo'n lage broek heb. En ik erger mij er mateloos aan. Het irriteer mij zo om te zien dat ze dat doen om stoer te doen. Ik draag mijn broeken gewoon zoals ze zijn gemaakt om te dragen. En het ergste is nog dat ik af en toe gepest werd omdat ik mijn broek gewoon op normale hoogte droeg, schandalig maar allermeest zielig dat ze niet beter weten. Triest hoor die kinderen/jongeren.

Kansloze mensen :N

Als je er niet uitziet als de ''Patsers'' dan word je gepest.

Jij kreeg zeker ook het gebruikte woord emo naar je hoofd gegooid?

Geplaatst:

Ik in ieder geval wel. Misschien omdat ik naar Death Metal luister, maar soms zeggen ze er ook bij 'trek je broek eens op, emo' (Sarcastisch) wat dus wel laat zien dat je dan zogenaamd emo bent..

@De Stofzuiger: Er ergeren zich veel mensen aan die laag hangende broeken en ik snap jou opmerking niet (leg dat even uit :7)

Hij bedoeld, waarom moeten mensen jou kleding uitzoeken, als ze 'laag hangende' broeken al verbieden, laat mensen gewoon dragen wat ze willen.

Ot, tja, wat valt er onder laaghangend, ik heb het soms ook, dan zakt hij wat meer af, maar normaal gesproken heb ik me broek gewoon op me heup hangen, en bij een broek+shirt laat ik hem alleen zakken omdat anders me shirt aan de iets lange kant is.

Toevallig dat wel een 'metal' head dit topic opent. :7

Bewerkt: door FerryN
Geplaatst:
Vreselijk. Nog erger is een onderbroek onder je zwembroek dragen :7

Wat is er erg aan?

Ik draag zelf ook een onderbroek onder mijn zwembroek.

Voor het geval iemand lollig wil zijn.

Bijna iedereen die ik ken doet het.

Maar als je dan je zwembroek ook nog eens laag gaat dragen, Ben je echt super triest :7

Geplaatst:

Nee, ik kreeg nerd, kankernerd je kankermoeder naar mijn hoofd gegooid. Zwaar irritant, en raad eens; het waren die kutapen en kutmarrokanen. Hoe zou dat nou komen? :7

Geplaatst:
Vreselijk. Nog erger is een onderbroek onder je zwembroek dragen :7

Wat is er erg aan?

Ik draag zelf ook een onderbroek onder mijn zwembroek.

Voor het geval iemand lollig wil zijn.

Bijna iedereen die ik ken doet het.

Maar als je dan je zwembroek ook nog eens laag gaat dragen, Ben je echt super triest :7

Tja, maar wat wil je, als je je boxer onder je ballenknijper zwembroek aan doet. :7

Misschien dat ie daarom er een hekel aanheeft.

Btw, ik draag ook gewoon me boxer onder me zwembroek.

Geplaatst:

Ik vind het dom. Hoe kan je nu "beter" zijn dan de anderen door je broek laag te hangen?

Als hij laag hangt dan lijkt het altijd of hij af valt of zo :7 . Dus ik vind het maar dom.

Hij bedoeld, waarom moeten mensen jou kleding uitzoeken, als ze 'laag hangende' broeken al verbieden, laat mensen gewoon dragen wat ze willen.

Ot, tja, wat valt er onder laaghangend, ik heb het soms ook, dan zakt hij wat meer af, maar normaal gesproken heb ik me broek gewoon op me heup hangen, en bij een broek+shirt laat ik hem alleen zakken omdat anders me shirt aan de iets lange kant is.

Toevallig dat wel een 'metal' head dit topic opent. :7

Ok ik snap hem :7

Maar het zijn (bijna) altijd de mensen met de lage broeken die pesten en iemand anders leven zuur maken zie de reacties hier :7

Off: Maar ik ben een EMO/Metal Guy ;)

Geplaatst:
Zou jij het leuk vinden als jij jouw stijl kleding niet meer mag dragen en je verplicht in ''pauper'' h&m kleding moet rondlopen?

Er is een grens, je mag toch ook niet in je blootje naar school komen? Nou? In ieder geval is het sinds dat emogedoe is komen opzetten dat iedereen een 'eigen stijl kleding' zou moeten hebben. Slaat nergens op..

Geplaatst:

Wat btw ook grappig is, mensen denken dat sommige het doen om 'stoer' te zijn of 'erbij' te horen, maar soms is het gewoon een kledingstijl of omdat ze het mooi vinden.

Sommige vinden het ook leuk om de broek zo hoog te hijsen dat hun ballen geplet worden en hun piemel afsterft.

Sommige vinden het mooi om spijkerbanden te dragen.

Maar wat boeit jullie dat?

Als zij zich gaan kleden zoals jullie het willen, voelen ze zich misschien niet fijn erin, maar kijk ook eens naar jezelf, zijn ook mensen bij die jullie als pipo de clown aanzien vanwege jullie kledingstijl, maar dan is het 'boeie', maar juist, who gives a damn shit!

Geplaatst:
Zou jij het leuk vinden als jij jouw stijl kleding niet meer mag dragen en je verplicht in ''pauper'' h&m kleding moet rondlopen?

Er is een grens, je mag toch ook niet in je blootje naar school komen? Nou? In ieder geval is het sinds dat emogedoe is komen opzetten dat iedereen een 'eigen stijl kleding' zou moeten hebben. Slaat nergens op..

Emo-gedoe. Let even op wie je de schuld geeft ja.

Geplaatst:

Maar die grens is bij een laag hangende broek wat mij betreft nog lang niet bereikt.

Geplaatst:

Emo-gedoe. Let even op wie je de schuld geeft ja.

Niet opletten, dat hij mainstream rond blijft lopen zegt al genoeg, alsof iedereen in hetzelfde t-shirt en broek moet lopen omdat het onzin is dat mensen hun 'eigen' stijl creëren, zou nog eens een saaie boel kunnen zijn.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...