flippie13 Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Wat is laag bij jullie? Dat je je hele onderbroek kan zien, je halve, of alleen het randje? Ik draag mijn broek meestal zo dat je alleen het randje, tot iets daaronder ziet, waarom ik dat doe? Nee, niet om mijn o zo hippe Bjorn borg te laten zien, die ik nieteens heb, want ik doe het evengoed als ik een andere onderbroek aanheb, van de h&M bijvoorbeeld. Ik Doe het gewoon omdat ik het lekker vind zitten, hij zit niet te laag, dus je kan er nog fatsoenlijk een fiets mee opstappen of weg rennen, iemand een trap op zijn bek geven is iets moeilijker als hij staat, maar dat doe ik zowiezo niet Ik ken ook iemand die zijn broek zo heeft dat ik zijn hele onderbroek (en bovendijbeen dus) kan zien, dat vind ik wel overdreven Maar van die broeken die heel hoog zitten vind ik wel lelijk staan hoor, iemand uit mijn klas had zijn broek heel hoog, en zijn t-shirt zat in zijn broek aan de achterkant (had hij zelf niet door), en geloof me, dat ziet er niet uit, vooral niet als je zon hugh ass als hij heeft En onderbroek onder je zwembroek heb ik ook ja, vind ik en lekkerder zitten, en voor als er zon iemand komt die lollig probeert te zijn, ja . Op snik hete dagen ga ik wel eens in mijn zwembroek naar school, kan ik tenminste gelijk met vrienden mee naar zwembad ofzo
Forumrunner Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Laaghangende broeken komt niet bij Emo's weg hoor .
Metal-Bullets Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Nee wij dragen de broeken altijd normaal Die laag hangende broeken zooi komt uit de gevangenis vandaan: Omdat gevangenen in Amerika geen riemen mogen en dat de broek daarom afzakt. En dat vonden de rappers (criminelen zijn het bijna) stoer dus het word een domino effect
FerryN Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Nee wij dragen de broeken altijd normaal Die laag hangende broeken zooi komt uit de gevangenis vandaan: Omdat gevangenen in Amerika geen riemen mogen en dat de broek daarom afzakt. En dat vonden de rappers (criminelen zijn het bijna) stoer dus het word een domino effect Gast, weet je hoe focking serieus je nu overkomt?
Forumrunner Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Nee wij dragen de broeken altijd normaal Die laag hangende broeken zooi komt uit de gevangenis vandaan: Omdat gevangenen in Amerika geen riemen mogen en dat de broek daarom afzakt. En dat vonden de rappers (criminelen zijn het bijna) stoer dus het word een domino effect Gast, weet je hoe focking serieus je nu overkomt? Daarom zeg ie het ook, Duh .
FerryN Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Nee wij dragen de broeken altijd normaal Die laag hangende broeken zooi komt uit de gevangenis vandaan: Omdat gevangenen in Amerika geen riemen mogen en dat de broek daarom afzakt. En dat vonden de rappers (criminelen zijn het bijna) stoer dus het word een domino effect Gast, weet je hoe focking serieus je nu overkomt? Daarom zeg ie het ook, Duh . Wel eens gehoord van sarcasme?
Metal-Bullets Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 (bewerkt) Nee wij dragen de broeken altijd normaal Die laag hangende broeken zooi komt uit de gevangenis vandaan: Omdat gevangenen in Amerika geen riemen mogen en dat de broek daarom afzakt. En dat vonden de rappers (criminelen zijn het bijna) stoer dus het word een domino effect Gast, weet je hoe focking serieus je nu overkomt? Het is ook serieus Anders open ik dit topic niet Bewerkt: 23 augustus 2009 door Metal-Bullets
Exoit Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Ik vind helemaal laag ook niet uitzien, maar helemaal hoog is ook weer zo *****, ik doe gewoon ertussenin aan de lagere kant Ik heb dit ook en vind dit gewoon normaal..
FerryN Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Nee wij dragen de broeken altijd normaal Die laag hangende broeken zooi komt uit de gevangenis vandaan: Omdat gevangenen in Amerika geen riemen mogen en dat de broek daarom afzakt. En dat vonden de rappers (criminelen zijn het bijna) stoer dus het word een domino effect Gast, weet je hoe focking serieus je nu overkomt? Het is ook serieus Nouja, als je het daadwerkelijk serieus vind. Maar waarom trek je er van aan dat mensen hun broek laag hebben hangen? Klagen zij ook over jou dan?
Metal-Bullets Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 (bewerkt) Nee wij dragen de broeken altijd normaal Die laag hangende broeken zooi komt uit de gevangenis vandaan: Omdat gevangenen in Amerika geen riemen mogen en dat de broek daarom afzakt. En dat vonden de rappers (criminelen zijn het bijna) stoer dus het word een domino effect Gast, weet je hoe focking serieus je nu overkomt? Het is ook serieus Nouja, als je het daadwerkelijk serieus vind. Maar waarom trek je er van aan dat mensen hun broek laag hebben hangen? Klagen zij ook over jou dan? Nee ze maken eerder iemands leven zuur Ze kunnen er niet tegen als je anders bent dan hun dan gaan ze je pesten en uitschelden. Bewerkt: 23 augustus 2009 door Metal-Bullets
FerryN Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Nee wij dragen de broeken altijd normaal Die laag hangende broeken zooi komt uit de gevangenis vandaan: Omdat gevangenen in Amerika geen riemen mogen en dat de broek daarom afzakt. En dat vonden de rappers (criminelen zijn het bijna) stoer dus het word een domino effect Gast, weet je hoe focking serieus je nu overkomt? Het is ook serieus Nouja, als je het daadwerkelijk serieus vind. Maar waarom trek je er van aan dat mensen hun broek laag hebben hangen? Klagen zij ook over jou dan? Nee ze maken eerder iemands leven zuur Ze kunnen er niet tegen als je anders bent dan hun dan gaan ze pesten Hey, das raar, ik draag mijn broeken ook laag, maar ik pest niemand ermee :O
Forumrunner Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Nee wij dragen de broeken altijd normaal Die laag hangende broeken zooi komt uit de gevangenis vandaan: Omdat gevangenen in Amerika geen riemen mogen en dat de broek daarom afzakt. En dat vonden de rappers (criminelen zijn het bijna) stoer dus het word een domino effect Gast, weet je hoe focking serieus je nu overkomt? Daarom zeg ie het ook, Duh . Wel eens gehoord van sarcasme? Gast, mijn post is ook sarcastisch.
BaasB Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 (bewerkt) Of je draagt het gewoon omdat je een broek hoog niet fijn vind zitten, net als ik. Laag zit gewoon fijner. En dan bedoel ik niet belachelijk laag dat de rand van je broek onder je lul zit, maar gewoon een stuk onder mijn navel. Tja leuk dat er dan mensen gaan roepen dat dat ''patserig'' is, kijk eerst maar eens naar je eigen. Altijd met zwarte kleding rondlopen, dat vind ik asociaal! De wereld is een grote vrolijke kleurige boel, dus daarmee toon je aan dat je schijt hebt aan de wereld! En dat is asociaal en patserig! Mijn zwembroek draag ik btw ook laag, zoals ik al zei, omdat ik dat fijn vind zitten. Maar wel zonder onderbroek eronder! Ik vind Björn Borg onderbroeken onder een zwembroek, en dan dat je net dat randje ziet, echt het meest kansloze wat er is. Overigens niks tegen mensen die gewoon een onderbroek onder hun zwembroek hebben omdat ze dat fijn vinden ofzo. Zo lang het maar geen Björn Borg is waarvan het randje nog net zichtbaar is. EDIT: Ik ben een keertje uitgescholden door iemand met een T-shirt waarop de naam van een band stond. Nu haat ik vanzelfsprekend iedereen die een T-shirt met bandnaam draagt. Bewerkt: 23 augustus 2009 door BaasB
haai Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Vreselijk. Nog erger is een onderbroek onder je zwembroek dragen Wat is er erg aan? Ik draag zelf ook een onderbroek onder mijn zwembroek. Voor het geval iemand lollig wil zijn. Bijna iedereen die ik ken doet het. Maar als je dan je zwembroek ook nog eens laag gaat dragen, Ben je echt super triest Het is gewoon een hype, aantal jaar geleden werd het nooit gedaan. Maar nu schaamt de jeugd zich blijkbaar ergens voor
GreyFox-Smurf Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Bij mijn k*t school loopt iedereen ermee. Iedereen denkt dat ie stoer is tegenwoordig als je er als een totale randdebiel bijloopt.
Recommended Posts