Jump to content

Broek laag dragen

Recommended Posts

Geplaatst:
Of je draagt het gewoon omdat je een broek hoog niet fijn vind zitten, net als ik. Laag zit gewoon fijner. En dan bedoel ik niet belachelijk laag dat de rand van je broek onder je lul zit, maar gewoon een stuk onder mijn navel. Tja leuk dat er dan mensen gaan roepen dat dat ''patserig'' is, kijk eerst maar eens naar je eigen. Altijd met zwarte kleding rondlopen, dat vind ik asociaal! De wereld is een grote vrolijke kleurige boel, dus daarmee toon je aan dat je schijt hebt aan de wereld! En dat is asociaal en patserig!

Mijn zwembroek draag ik btw ook laag, zoals ik al zei, omdat ik dat fijn vind zitten. Maar wel zonder onderbroek eronder! Ik vind Björn Borg onderbroeken onder een zwembroek, en dan dat je net dat randje ziet, echt het meest kansloze wat er is. Overigens niks tegen mensen die gewoon een onderbroek onder hun zwembroek hebben omdat ze dat fijn vinden ofzo. Zo lang het maar geen Björn Borg is waarvan het randje nog net zichtbaar is. :D

EDIT: Ik ben een keertje uitgescholden door iemand met een T-shirt waarop de naam van een band stond. Nu haat ik vanzelfsprekend iedereen die een T-shirt met bandnaam draagt.

Vraag die ''emo's'' op dit forum maar even, wat zei vinden over die broeken enz.

• Reacties 163
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Exoit

30

• FerryN

22

• Forumrunner

17

• Metal-Bullets

15

Popular Days

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Ik heb altijd mijn onderbroek aan ondermijn zwembroek puur voor mijn geslachtsdeel hij is nou eenmaal erg zichtbaar zonder onderbroek in mijn zwembroek. Ik heb echter geen ballenknijper ofzo maar gewoon een normale een bermuda zwembroek (google maar zo heet zo'n ding).

Geplaatst:
Vreselijk. Nog erger is een onderbroek onder je zwembroek dragen :7

Wat is er erg aan?

Ik draag zelf ook een onderbroek onder mijn zwembroek.

Voor het geval iemand lollig wil zijn.

Bijna iedereen die ik ken doet het.

Maar als je dan je zwembroek ook nog eens laag gaat dragen, Ben je echt super triest :7

Het is gewoon een hype, aantal jaar geleden werd het nooit gedaan. Maar nu schaamt de jeugd zich blijkbaar ergens voor :7

Ja man, stel je voor dat mijn sokken opeens 2 cm te hoog zitten, dan word ik gelijk gepest :cry:

Geplaatst:

Wat is er erg aan?

Maar als je dan je zwembroek ook nog eens laag gaat dragen, Ben je echt super triest :7

Het is gewoon een hype, aantal jaar geleden werd het nooit gedaan. Maar nu schaamt de jeugd zich blijkbaar ergens voor :7

Ja man, stel je voor dat mijn sokken opeens 2 cm te hoog zitten, dan word ik gelijk gepest :cry:

Dit meen je toch niet serieus?

Geplaatst:
Vraag die ''emo's'' op dit forum maar even, wat zei vinden over die broeken enz.

Huh? Welke emo's? Welke broeken? En wat interesseert mij het nou wat emo's denken over broeken? :7 Als er mensen zijn met een typisch uiterlijk zijn het wel emo's.

Geplaatst:

Huh? Welke emo's? Welke broeken? En wat interesseert mij het nou wat emo's denken over broeken? :7 Als er mensen zijn met een typisch uiterlijk zijn het wel emo's.

Dat mogen wij/zij toch zelf bepalen?

Geplaatst: (bewerkt)

Zeg ik dan dat dat niet mag? :?

Ok maakt niet uit :puh:

Bewerkt: door BaasB
Geplaatst:

Zeg ik dan dat dat niet mag? :?

Nee, dat is waar excuses. Heb het verkeerd begrepen!

Geplaatst:

Mij maakt het niets uit als jongens er zo bij lopen, dat moeten ze lekker zelf weten :)

Ik heb dit ook en vind dit gewoon normaal..

Alleen vraag ik mij wel eens af of dat nou wel zo comfortabel zit? Ik weet niet hoe laag jij je broek hebt, maar op mijn school hebben jongens die broeken zo laag zitten, dat ze wijdbeens lopen en als ze de trap op moeten is het gewoon hilarisch :puh: Of ze lopen gigantisch breed of ze houden hun broek vast. Vraag me dan wel eens af of je dan niet constant bang bent dat je broek in ene afzakt.

Geplaatst: (bewerkt)

Wel eens gedacht dat ik er schijt aan heb wat andere van mijn kleding stijl vind, waarom zou ik me moeten aanpassen naar andere omdat ze mijn kledingstijl kut vinden, passen zij zich aan naar wat ik kut vind?

Moet ik ook zwarte kleren aantrekken met bandnamen erop, die ik misschien wel kut vind, omdat andere mijn eigen stijl kut vinden, nee, dat is zielig, dat je nog niet eens je eigen kleren kunt dragen omdat mensen erover zeiken.

Mij maakt het niets uit als jongens er zo bij lopen, dat moeten ze lekker zelf weten :)

Alleen vraag ik mij wel eens af of dat nou wel zo comfortabel zit? Ik weet niet hoe laag jij je broek hebt, maar op mijn school hebben jongens die broeken zo laag zitten, dat ze wijdbeens lopen en als ze de trap op moeten is het gewoon hilarisch :puh: Of ze lopen gigantisch breed of ze houden hun broek vast. Vraag me dan wel eens af of je dan niet constant bang bent dat je broek in ene afzakt.

Mhaww, ik heb toch altijd de handen in me zakken dus bij mij valt het niet op, maar meestal laat ikzelf het niet zo ver komen, of ik moet mijn handen volhebben, dan ga ik wel wijdbeens lopen, maar zodra ik me broek kan hijsen dan doe ik dat.

En comfortabel ligt eraan hoe laag je het daadwerkelijk hebt, gewoon op de heup of er vlak onder vind ik best fijn zitten.

Bewerkt: door FerryN
Geplaatst:

Wat is er erg aan?

Dit meen je toch niet serieus?

Zucht ... :7

Tuurlijk niet :puh:

Geplaatst:

Zo laag heb ik hem nou ook niet maar het zit gewoon wat fijner als hij ietwat lager is dan die nerd hoogte. Gewoon net dat randje en soms net een tikje lager. Dat zit gewoon prettig.

Geplaatst:
Zo laag heb ik hem nou ook niet maar het zit gewoon wat fijner als hij ietwat lager is dan die nerd hoogte. Gewoon net dat randje en soms net een tikje lager. Dat zit gewoon prettig.

Idd.

Geplaatst:

Tsjah, sommige mensen hebben nu eenmaal een andere visie op wat volgens hen cool is.. Ik draag mijn broek gewoon, maar natuurlijk ook niet te hoog. Soms zie je misschien wel de rand van mijn boxer, maar ik draag geen Bjorn borg en ik doe 't al zeker niet bewust. :puh:

Bij ons op school is er zo iemand die echt overdrijft. Zijn broek hangt letterlijk tot onder zijn billen, en dan speelt ie zo nog basketbal ook. Met 1 hand de bal begeleiden, met de ander zijn broek ophouden. :puh:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...