Jump to content

Broek laag dragen

Recommended Posts

Geplaatst:

Zelf draag ik ze gewoon normaal. Niet laag, maar ook niet te hoog. Niet zo dat alles daarbeneden afsterft. En ik draag wel een onderbroek onder mijn zwembroek. Want het zal niet de eerste keer zijn dat hij tijdens het duiken afzakt.

• Reacties 163
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Exoit

30

• FerryN

22

• Forumrunner

17

• Metal-Bullets

15

Popular Days

Top Posters In This Topic

Geplaatst: (bewerkt)
Mij maakt het niets uit als jongens er zo bij lopen, dat moeten ze lekker zelf weten :)
Ik heb dit ook en vind dit gewoon normaal..

Alleen vraag ik mij wel eens af of dat nou wel zo comfortabel zit? Ik weet niet hoe laag jij je broek hebt, maar op mijn school hebben jongens die broeken zo laag zitten, dat ze wijdbeens lopen en als ze de trap op moeten is het gewoon hilarisch :puh: Of ze lopen gigantisch breed of ze houden hun broek vast. Vraag me dan wel eens af of je dan niet constant bang bent dat je broek in ene afzakt.

Zo laag heb ik hem nou ook niet maar het zit gewoon wat fijner als hij ietwat lager is dan die nerd hoogte. Gewoon net dat randje en soms net een tikje lager. Dat zit gewoon prettig.

Maar een vraagje he: Wat vind jij een ''nerd-hoogte''? En waarom vind je dat? Doe je dat omdat je met die andere losers meegaat, beetje na-aper gedrag, óf verzin je het zelf nu omdat dat je eigen mening is? ^_^

Bewerkt: door FireFighter
Mij maakt het niets uit als jongens er zo bij lopen, dat moeten ze lekker zelf weten :)

Alleen vraag ik mij wel eens af of dat nou wel zo comfortabel zit? Ik weet niet hoe laag jij je broek hebt, maar op mijn school hebben jongens die broeken zo laag zitten, dat ze wijdbeens lopen en als ze de trap op moeten is het gewoon hilarisch :puh: Of ze lopen gigantisch breed of ze houden hun broek vast. Vraag me dan wel eens af of je dan niet constant bang bent dat je broek in ene afzakt.

Zo laag heb ik hem nou ook niet maar het zit gewoon wat fijner als hij ietwat lager is dan die nerd hoogte. Gewoon net dat randje en soms net een tikje lager. Dat zit gewoon prettig.

Maar een vraagje he: Wat vind jij een ''nerd-hoogte''? En waarom vind je dat? Doe je dat omdat je met die andere losers meegaat, beetje na-aper, óf verzin je het zelf ter plekke? ^_^

Nerd hoogtes heb je eigenlijk ook niet, maar als je broek zo hoog zit dat je kan zien of je 'hem' links of rechts draagt vind ik wel een toepasselijke hoogte :)

En het hoeft niet persee een meeloop styltje te zijn, ik vind het gewoon prettig zitten, en doe het absoluut niet om mee te lopen, die populaire gasten hoef ik niet eens bij te zijn

@ hieronder :schater: :schater:

Bewerkt: door flippie13
Geplaatst:

Maar een vraagje he: Wat vind jij een ''nerd-hoogte''? En waarom vind je dat? Doe je dat omdat je met die andere losers meegaat, beetje na-aper gedrag, óf verzin je het zelf nu omdat dat je eigen mening is? ^_^

Die kan ik wel antwoorden.

Broek ver boven de navel, bloes of shirt in de broek steken, behalve achter, zodat je shirt strak staat, en dat ze je kloten kunnen zien, dat is nerdhoogte.

Zoiets als dit:

NERD.jpg

Geplaatst:
Emo-Kids_I_167.jpg

Hier stoor ik me persoonlijk meer aan dan

383733943_16_nKQq.jpeg

Ben ook niet helemaal gek van die bovensten, maar ik heb toch liever de "emos" dan van die nepgangsters.

Ikzelf draag ook veel zwart, t-shirts met mijn favoriete bands, maar niet zo Die-hard als de bovenstaande. (Ja ik ook word voor gothic uitgescholden :bonk: )

Geplaatst:
Nerd hoogte vind ik over de navel heen en nee ik loop niet mee...

Maar vind jij dat een ''Nerd-hoogte'' omdat jij dat zelf vind, of omdat je meeloopt? Eerlijk antwoord geven a.u.b.

Die kan ik wel antwoorden.

Broek ver boven de navel, bloes of shirt in de broek steken, behalve achter, zodat je shirt strak staat, en dat ze je kloten kunnen zien, dat is nerdhoogte.

Zoiets als dit:

NERD.jpg

Dit is dan erg overdreven maar zo is het wel...

@fliP;

Omdat ik dat zelf vind.

Bewerkt: door CorrectHost
Geplaatst:
Emo-Kids_I_167.jpg

Hier stoor ik me persoonlijk meer aan dan

383733943_16_nKQq.jpeg

Ben ook niet helemaal gek van die bovensten, maar ik heb toch liever de "emos" dan van die nepgangsters.

Ikzelf draag ook veel zwart, t-shirts met mijn favoriete bands, maar niet zo Die-hard als de bovenstaande. (Ja ik ook word voor gothic uitgescholden :bonk: )

I <3 het bovenste en ik haat het onderste.

Geplaatst:
Nerd hoogte vind ik over de navel heen en nee ik loop niet mee...

Maar vind jij dat een ''Nerd-hoogte'' omdat jij dat zelf vind, of omdat je meeloopt? Eerlijk antwoord geven a.u.b.

Ik zelf vind het gewoon zo, maar als je het van ver geleden bekijkt, is alles meelopen, ik bedoel, een gozer die 500 jaar ofzo geleden voor het eerst een broek aandeed werd zeker ook utigelachen, dus ja :bonk:

Geplaatst:

moechy, ik wil jou even bedanken voor je zeer objectief onderbouwde toevoeging! :tu:

Geplaatst:

moechy, ik wil jou even bedanken voor je zeer objectief onderbouwde toevoeging! :tu:

Graag gedaan schat. :7

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...