Exoit Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Wie wil er nou als spongebob zijn :S
BaasB Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Hij werkt zijn hele leven in een fastfoodketen en toch geniet hij met volle teugen van het leven en is hij bijna altijd blij. Wie wil dat nou niet.
Forumrunner Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Wie wil er nou als spongebob zijn :S Ik, ik heb ook heel veel geel aan, en draag ook altijd die tanden uit die machines waar je een euro in moet gooien.
Wienish Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Spongebob kan wel een kickboxér (Patrick) in mekaar slaan zonder hem aan te raken.. En dat terwijl ie ook in het Doetjescafé had kunnen zitten.. Of in het Supergrote Doetjescafé..
Forumrunner Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Spongebob kan wel een kickboxér (Patrick) in mekaar slaan zonder hem aan te raken.. En dat terwijl ie ook in het Doetjescafé had kunnen zitten.. Of in het Supergrote Doetjescafé.. En in het doetjesziekenhuis .
TaartJJ~! Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Dit slaat nergens meer op, kunnen we het ontopic houden?
BaasB Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Ja inderdaad! Waar waren we? O ja, ik zal ff meedoen met 2 plaatjes beoordelen, wat blijkbaar een kleine hype is in dit topic. Vind ik te ver gaan. Vind ik te ver gaan.
vice Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Die mensen op de eerste foto zijn van die kinderen die zich een beetje "te goed" voelen. Verder vind ik er niets mis mee. Tja en die 2e foto... Ik vind het lelijk en niet hip of zo, maar het is zijn keuze natuurlijk wel.
Forumrunner Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Die mensen op de eerste foto zijn van die kinderen die zich een beetje "te goed" voelen. Verder vind ik er niets mis mee. Tja en die 2e foto... Ik vind het lelijk en niet hip of zo, maar het is zijn keuze natuurlijk wel. Die mensen op de eerste foto zijn geen mensen die zich te goed voelen voor de wereld. Integendeel zelfs.
FerryN Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Die mensen op de eerste foto zijn van die kinderen die zich een beetje "te goed" voelen. Verder vind ik er niets mis mee. Tja en die 2e foto... Ik vind het lelijk en niet hip of zo, maar het is zijn keuze natuurlijk wel. Die mensen op de eerste foto zijn geen mensen die zich te goed voelen voor de wereld. Integendeel zelfs. Ja idd, anders zouden ze niet op treinrails lopen. Nee, maar dat ze die kledingstijl hebben betekend nog niet dat ze slecht in hun vel zitten ofzo.
Forumrunner Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Die mensen op de eerste foto zijn van die kinderen die zich een beetje "te goed" voelen. Verder vind ik er niets mis mee. Tja en die 2e foto... Ik vind het lelijk en niet hip of zo, maar het is zijn keuze natuurlijk wel. Die mensen op de eerste foto zijn geen mensen die zich te goed voelen voor de wereld. Integendeel zelfs. Ja idd, anders zouden ze niet op treinrails lopen. Nee, maar dat ze die kledingstijl hebben betekend nog niet dat ze slecht in hun vel zitten ofzo. Nee, maar als ze al over het treinspoor lopen...
Exoit Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 nee inderdaad ik geef ferry gelijk.... nouja met dat eerste niet maar dat boeit niet XD
Forumrunner Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Even ter verduidelijking. Ik had het alleen over het groepje op de foto. Niet over het hele begrip 'Emo'.
wesley123 Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 dat broek laag dragen is gewoon kleding stijl, niet omdat we ons dan stoer voelen ofzo, want dat is gewoon dikke bullshit, je voelt je toch ook niet ineens stoer als je een petje op hebt? het is gewoon ene kledingstijl dat bij hiphop/skaten hoort, maar dat is kennelijk niet goed ofzo, iedereen meot gewoon hetzelfde aan hebben, anders word er over gekankert, zulke mensen meoten gewoon eens respect ehbben voor anderen en hun kledingsstijl(en ja, ik heb mijn broek ook laag)
Wienish Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Maar het zou mij niks verbazen (@ die emo-treinrailsfoto) als die 2 wijven een eetstoornis hebben.. Van te weinig eten word je snel duizelig en draaierig enzo, en die 2 meiden kunnen niet eens zonder ondersteuning op een treinrails lopen XD
Recommended Posts