Randomcharacter Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Dit topic gaat over je broek laag hebben, wie heeft er ook een hekel aan?Die figuren die de broek bijna op de enkels hebben met die irritante Björn borg boxers Als het de verkeerde kant op gaat mag er een op die broek laag dragen denken: Ja wij zijn gangster man!! ik vind het niet cool of helemaal niet gangster maar ze mogen het zelf weten ik wil niet voor aap lopen
Exoit Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Maar het zou mij niks verbazen (@ die emo-treinrailsfoto) als die 2 wijven een eetstoornis hebben.. Van te weinig eten word je snel duizelig en draaierig enzo, en die 2 meiden kunnen niet eens zonder ondersteuning op een treinrails lopen XD Wil je even niet over dat soort ziektes grappen maken? Bedankt.
Forumrunner Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Maar het zou mij niks verbazen (@ die emo-treinrailsfoto) als die 2 wijven een eetstoornis hebben.. Van te weinig eten word je snel duizelig en draaierig enzo, en die 2 meiden kunnen niet eens zonder ondersteuning op een treinrails lopen XD Waarom zouden ze ondersteuning nodig hebben? Ik kan ook niet zonder ondersteuning over zo'n kleine balk lopen. Maar dat komt misschien ook wel omdat ik al bijna val als ik gewoon sta.
Wienish Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Maar het zou mij niks verbazen (@ die emo-treinrailsfoto) als die 2 wijven een eetstoornis hebben.. Van te weinig eten word je snel duizelig en draaierig enzo, en die 2 meiden kunnen niet eens zonder ondersteuning op een treinrails lopen XD Wil je even niet over dat soort ziektes grappen maken? Bedankt. ik doelde niet eens zo zeer op een bepaalde ziekte ofzo... Maar ok Trouwens, nu ik eraan denk: wat heeft dat plaatje met dit topic te maken?
Exoit Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Maar het zou mij niks verbazen (@ die emo-treinrailsfoto) als die 2 wijven een eetstoornis hebben.. Van te weinig eten word je snel duizelig en draaierig enzo, en die 2 meiden kunnen niet eens zonder ondersteuning op een treinrails lopen XD Waarom zouden ze ondersteuning nodig hebben? Ik kan ook niet zonder ondersteuning over zo'n kleine balk lopen. Maar dat komt misschien ook wel omdat ik al bijna val als ik gewoon sta. Bloedarmoede? Ga is langs de huisarts. Het kan zijn dat je dan heel moeilijk kan blijven staan.
Wienish Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Maar het zou mij niks verbazen (@ die emo-treinrailsfoto) als die 2 wijven een eetstoornis hebben.. Van te weinig eten word je snel duizelig en draaierig enzo, en die 2 meiden kunnen niet eens zonder ondersteuning op een treinrails lopen XD Waarom zouden ze ondersteuning nodig hebben? Ik kan ook niet zonder ondersteuning over zo'n kleine balk lopen. Maar dat komt misschien ook wel omdat ik al bijna val als ik gewoon sta. Bloedarmoede? Ga is langs de huisarts. Het kan zijn dat je dan heel moeilijk kan blijven staan. Kijk, daar had ik dus al bijvoorbeeld niet aan gedacht..
Exoit Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Maar het zou mij niks verbazen (@ die emo-treinrailsfoto) als die 2 wijven een eetstoornis hebben.. Van te weinig eten word je snel duizelig en draaierig enzo, en die 2 meiden kunnen niet eens zonder ondersteuning op een treinrails lopen XD Waarom zouden ze ondersteuning nodig hebben? Ik kan ook niet zonder ondersteuning over zo'n kleine balk lopen. Maar dat komt misschien ook wel omdat ik al bijna val als ik gewoon sta. Bloedarmoede? Ga is langs de huisarts. Het kan zijn dat je dan heel moeilijk kan blijven staan. Kijk, daar had ik dus al bijvoorbeeld niet aan gedacht.. Overal zijn oplossingen voor
Exoit Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 (bewerkt) vinden jullie dit ook emo dan? http://ruben-boerstoel.hyves.nl/fotos/603785465/0/neUW/ EDIT: Sorry dubbelpost! Bewerkt: 23 augustus 2009 door CorrectHost
Forumrunner Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 vinden jullie dit ook emo dan?http://ruben-boerstoel.hyves.nl/fotos/603785465/0/neUW/ EDIT: Sorry dubbelpost! Profiel niet zichtbaar.
Wienish Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Hoe dat kereltje kijk vind ik eerder wannabe-stoer :') Maar wat heeft dit met broek laag te maken?
Forumrunner Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Maar het zou mij niks verbazen (@ die emo-treinrailsfoto) als die 2 wijven een eetstoornis hebben.. Van te weinig eten word je snel duizelig en draaierig enzo, en die 2 meiden kunnen niet eens zonder ondersteuning op een treinrails lopen XD Waarom zouden ze ondersteuning nodig hebben? Ik kan ook niet zonder ondersteuning over zo'n kleine balk lopen. Maar dat komt misschien ook wel omdat ik al bijna val als ik gewoon sta. Bloedarmoede? Ga is langs de huisarts. Het kan zijn dat je dan heel moeilijk kan blijven staan. Nee, dat niet. Maar als ik heel lang sta word ik een beetje verveeld, en ga ik dus minder kracht zetten in mijn linker of rechter been. En daardoor val ik heel soms.
wesley123 Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Dit topic gaat over je broek laag hebben, wie heeft er ook een hekel aan?Die figuren die de broek bijna op de enkels hebben met die irritante Björn borg boxers Als het de verkeerde kant op gaat mag er een op die broek laag dragen denken: Ja wij zijn gangster man!! ik vind het niet cool of helemaal niet gangster maar ze mogen het zelf weten ik wil niet voor aap lopen zoals ik al zie is dat pure bullshit. Je hebt ook gelijk met het 'voor aap lopen', iedereen die niet aan de 'normale' stijl voldoet en een andere stijl heeft loopt voor aap, wat dacht je van emo's, gothics en punkers? die lopen volgens de 'normale' mensen ook allemaal voor aap, omdat ze ze afschijden van wat voor de huidige maatschappij als normaal word ervaren.
moechy Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Maar het zou mij niks verbazen (@ die emo-treinrailsfoto) als die 2 wijven een eetstoornis hebben.. Van te weinig eten word je snel duizelig en draaierig enzo, en die 2 meiden kunnen niet eens zonder ondersteuning op een treinrails lopen XD Omg hjb jij. Weener beetje lopen spotten -_-
Exoit Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Maar het zou mij niks verbazen (@ die emo-treinrailsfoto) als die 2 wijven een eetstoornis hebben.. Van te weinig eten word je snel duizelig en draaierig enzo, en die 2 meiden kunnen niet eens zonder ondersteuning op een treinrails lopen XD Omg hjb jij. Weener beetje lopen spotten -_- dat zei ik dus ook al...
moechy Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Maar het zou mij niks verbazen (@ die emo-treinrailsfoto) als die 2 wijven een eetstoornis hebben.. Van te weinig eten word je snel duizelig en draaierig enzo, en die 2 meiden kunnen niet eens zonder ondersteuning op een treinrails lopen XD Omg hjb jij. Weener beetje lopen spotten -_- dat zei ik dus ook al... Bevestig ik het nog is
Recommended Posts