Jump to content

Broek laag dragen

Recommended Posts

Geplaatst:
Maar het zou mij niks verbazen (@ die emo-treinrailsfoto) als die 2 wijven een eetstoornis hebben.. Van te weinig eten word je snel duizelig en draaierig enzo, en die 2 meiden kunnen niet eens zonder ondersteuning op een treinrails lopen XD

Omg hjb jij. Weener beetje lopen spotten -_-

dat zei ik dus ook al...

Bevestig ik het nog is :puh:

Dan is het nog duidelijker voor hem :D

• Reacties 163
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Exoit

30

• FerryN

22

• Forumrunner

17

• Metal-Bullets

15

Popular Days

Top Posters In This Topic

Geplaatst:
Moechy, je neemt het misschien iets te serieus.

Nee, wienish moet gewoon niet spotten!

Geplaatst:

Grappen worden niet geaccepteerd in dit topic, dat is al duidelijk...

Maar laat iedereen zijn eigen kledingstijl behouden, wienish probeerde volgens mij niet de emo's de grond in te trappen, maar gewoon een 'grappige' opmerking erover te maken, dus niet discriminerend o.i.i.d.r.

Verder zie je hier duidelijk verschil tussen de 2 partijen, de mensen die graag zwart dragen, en hun favo band T-shirts dragen, en de niet-te-laag-broeken-dragers. Zelf behoor ik dan wel tot de niet-te-laag-broeken-dragers, maar wat mij wel soms opvalt is de mensen die zwart dragen ens (emo's etc) wel een aardige personaliteit hebben, wat ik bij de lage broeken dragers wel eens kan missen (?) :)

Dat geld overigens niet voor iedereen!

Geplaatst: (bewerkt)
Maar het zou mij niks verbazen (@ die emo-treinrailsfoto) als die 2 wijven een eetstoornis hebben.. Van te weinig eten word je snel duizelig en draaierig enzo, en die 2 meiden kunnen niet eens zonder ondersteuning op een treinrails lopen XD

Omg hjb jij. Weener beetje lopen spotten -_-

dat zei ik dus ook al...

Bevestig ik het nog is :puh:

Euhh, ik zei toch al dat ik niet doelde op bepaalde ziektes ondanks dat sommigen het zo opvatten? ;l

@ hierboven: Zo zie ik het zelf ook wel een beetje. Ik zie erg vaak dat de mensen met de lagere broeken ook net wat meer aso zijn tegenover "normaleren", en ook weer net wat grover zijn en net wat vaker stoer doen..

Bewerkt: door Wienish
Geplaatst:
Grappen worden niet geaccepteerd in dit topic, dat is al duidelijk...

Maar laat iedereen zijn eigen kledingstijl behouden, wienish probeerde volgens mij niet de emo's de grond in te trappen, maar gewoon een 'grappige' opmerking erover te maken, dus niet discriminerend o.i.i.d.r.

Verder zie je hier duidelijk verschil tussen de 2 partijen, de mensen die graag zwart dragen, en hun favo band T-shirts dragen, en de niet-te-laag-broeken-dragers. Zelf behoor ik dan wel tot de niet-te-laag-broeken-dragers, maar wat mij wel soms opvalt is de mensen die zwart dragen ens (emo's etc) wel een aardige personaliteit hebben, wat ik bij de lage broeken dragers wel eens kan missen (?) :)

Ik vind band shirts mooi maar sommige ook niet..... ik draag ze zelf wel. Maar ik draag ook paars en dat soort spul.

Geplaatst:

Mijn broek zit niet boven m'n reet, niet onder m'n reet maar er tussenin :puh: Maar bij mij kwam het omdat ik er een vriend naast me in de klas zat die dat heeft. Ik vind het gewoon, omdat iedereen er bij ons op school zo bij loopt. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Emo's hoeven geen zwart te dragen dat is echt vooroordeel ik draag meestal een overhemd (wit of een andere kleur) met vaak een stropdas ^_^

En we dwalen een beetje af en dit is geen emo topic, want straks krijgen we weer dat gezeur over het vooroordeel snijden :7

@Hierboven:

Lage broeken zijn een beetje meeloperij, omdat heel veel mensen dan bedoel ik heel veel die broek zo laag hebben :7

Omdat, iedereen er mee loopt vind ik echt een slechte reden :duh:

Bewerkt: door Metal-Bullets
Geplaatst:
maar wat mij wel soms opvalt is de mensen die zwart dragen ens (emo's etc) wel een aardige personaliteit hebben, wat ik bij de lage broeken dragers wel eens kan missen (?) :)

Nou ik ken een aantal gevallen waarbij het zo is maar ook een aantal gevallen waarbij het precies tegenovergesteld is. xD Dus dat zegt niks. Er zijn aso's die hun broek laag hebben en rustige emo's, maar er zijn ook net zo goed asociale emo's en rustige mensen die hun broek laag hebben.

Geplaatst:
Emo's hoeven geen zwart te dragen dat is echt vooroordeel ik draag meestal een overhemd (wit of een andere kleur) met vaak een stropdas ^_^

En we dwalen een beetje af en dit is geen emo topic, want straks krijgen we weer dat gezeur over het vooroordeel snijden :7

@Hierboven:

Lage broeken zijn een beetje meeloperij, omdat heel veel mensen dan bedoel ik heel veel die broek zo laag hebben :7

Ohja, ik snijd mezelf ook elke dag. Mijn bijnaam is daarom ook Snijworst.

Geplaatst:

@Hierboven:

Calm down plz.

Geplaatst:

@Hierboven:

Stel je aan zeg, of mogen we ook een topic maken waar we schrijven dat we een hekel hebben tegen emo's, kans is 10 dat er dan gebruld word 'ja jullie dan met je lage broeken'.

Geplaatst:

@Hierboven:

Ik ben Emo en ik snijd nooit, maar dan zijn er wel weer figuren op dit forum die er over zeuren terwijl het nooit is bewezen dat snijden in die groep meer voor komt.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...