Jump to content

Save game prob.


Othmar100

Recommended Posts

Misschien gebruik je een savegame van een andere versie. Er zijn 2 versies van san andreas gemaakt. Versie 1 en 2. Waarschijnlijk heb jij versie 2 en gebruik je een savegame van versie 1. Of je hebt de savegame beschadigt door met een save editor te werken of het zelf met kladblok te openen.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien gebruik je een savegame van een andere versie. Er zijn 2 versies van san andreas gemaakt. Versie 1 en 2. Waarschijnlijk heb jij versie 2 en gebruik je een savegame van versie 1. Of je hebt de savegame beschadigt door met een save editor te werken of het zelf met kladblok te openen.

mijn sa is versie 2 maar met z'n grade ding heb ik em naar v1 gemaakt

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien gebruik je een savegame van een andere versie. Er zijn 2 versies van san andreas gemaakt. Versie 1 en 2. Waarschijnlijk heb jij versie 2 en gebruik je een savegame van versie 1. Of je hebt de savegame beschadigt door met een save editor te werken of het zelf met kladblok te openen.

mijn sa is versie 2 maar met z'n grade ding heb ik em naar v1 gemaakt

Door te downgraden betekent het nog niet dat je savegames van versie 1 kan spelen. Door te downgraden kan je mods gebruiken als een nieuw huis, een nieuw character, een nieuwe auto, maar je kan er geen savegames van versie 1 mee spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...