wout149 Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2009 ik heb een storing bij een missie de Mission #31 "Bar Brawl op het eind dan zegt die man yeah yeah wadhefer en dan loopt die vast en dan krijg ik dit in gta-vc.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze exuses voor dit ongemak dat staat er dan P.s. dit is geen gedaolonde versie dit is een CD-rom. heel erg bedankt alvast Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zero-two Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2009 ik heb een storing bij een missiede Mission #31 "Bar Brawl op het eind dan zegt die man yeah yeah wadhefer en dan loopt die vast en dan krijg ik dit in gta-vc.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze exuses voor dit ongemak dat staat er dan P.s. dit is geen gedaolonde versie dit is een CD-rom. heel erg bedankt alvast Allereerst gebruik je PSP of PS2? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Randomcharacter Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2009 ik heb een storing bij een missiede Mission #31 "Bar Brawl op het eind dan zegt die man yeah yeah wadhefer en dan loopt die vast en dan krijg ik dit in gta-vc.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze exuses voor dit ongemak dat staat er dan P.s. dit is geen gedaolonde versie dit is een CD-rom. heel erg bedankt alvast Allereerst gebruik je PSP of PS2? je schijfje is dan beschadigd heb ik ook gehad je moet naar een gamezaak daar maken ze je schijfjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zero-two Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2009 (bewerkt) ik heb een storing bij een missiede Mission #31 "Bar Brawl op het eind dan zegt die man yeah yeah wadhefer en dan loopt die vast en dan krijg ik dit in gta-vc.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze exuses voor dit ongemak dat staat er dan P.s. dit is geen gedaolonde versie dit is een CD-rom. heel erg bedankt alvast Allereerst gebruik je PSP of PS2? je schijfje is dan beschadigd heb ik ook gehad je moet naar een gamezaak daar maken ze je schijfjes Ja, dat is het. Maar ik wou toch even weten of hij PSP of een PS2 heeft. Want hij zegt CD-rom. Maar is dit alleen bij die missie of ook anderen? Probeer dus even een savegame als je een PSP hebt of gewoon een zijmissie. Bewerkt: 23 augustus 2009 door Zero-two Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_rulez Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2009 Hij heeft het over de PC versie van GTA Vice City. Move anyone? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zero-two Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2009 (bewerkt) Hij heeft het over de PC versie van GTA Vice City. Move anyone? Dit is wel de Vice city stories fora. En tegen de PS2 kun je ook gewoon CD-ROM zeggen. Edit: Je zit verkeerd, ik zou je aan te raden om hier je vraag opnieuw te stellen. Bewerkt: 23 augustus 2009 door Zero-two Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wout149 Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2009 Hij heeft het over de PC versie van GTA Vice City. Move anyone? Dit is wel de Vice city stories fora. En tegen de PS2 kun je ook gewoon CD-ROM zeggen. Edit: Je zit verkeerd, ik zou je aan te raden om hier je vraag opnieuw te stellen. het is voor de pc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wout149 Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2009 maar 1 ding als ik naar de schijf kijk zie ik geen enkele beschadiging ? hoe kan dat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zero-two Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2009 Het probleem is dat dit de Vice city Stories fora is. Daarom heb ik je ook een link gegeven naar die van Vice city en niet Vice city Stories. En Vice city Stories is er niet voor de PC . Vice city wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2009 Je zit inderdaad in het foute gedeelte van dit forum. Naast GTA Vice City is er namelijk nog een GTA Vice City Stories, welke beide aparte fora hebben. Veelgemaakte fout, niet erg. Alleen even opletten in het vervolg. Ik zal hem bij deze even verplaatsen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wout149 Geplaatst: 24 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2009 Je zit inderdaad in het foute gedeelte van dit forum. Naast GTA Vice City is er namelijk nog een GTA Vice City Stories, welke beide aparte fora hebben. Veelgemaakte fout, niet erg. Alleen even opletten in het vervolg. Ik zal hem bij deze even verplaatsen. srry niet opgeled Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.