~Lance Vance Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 (bewerkt) Ik zit nu bij de Driving School en 360 gaat gelijk al fout. WikiGTA zegt W, S, en D of A indrukken, maar als ik dat doe blijft de auto gewoon stil staan en er gebeurd niks. Of hij draait HEEL langzaam waardoor ik het nooit haal in 10 seconden. Ik heb de besturing op default staan dus daar ligt het niet aan. Hoe moet ik dit nu doen? Bewerkt: 23 augustus 2009 door ~Lance Vance Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 op gta sa op 360? of je bedoelt de gewone xbox? Reageren
Think Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 op gta sa op 360? of je bedoelt de gewone xbox? Donut... Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Met de pijltjes werken? Gas en rem in, 1 van de 2 richingen duwen, 1tje werkt bij mij de andere niet . Reageren
DeathPenalty Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 op gta sa op 360? of je bedoelt de gewone xbox? Godver, jij bent echt dom. Je moet trouwens W en S tegelijk indrukken in ingedrukt houden, en dan A of D ingedrukt houden om naar links of rechts te draaien. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Dat doe ik al maar dan gebeurd er niks. De pijltjes voor vliegtuigen omhoog en omlaag sturen doen ook niks. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 op gta sa op 360? of je bedoelt de gewone xbox? Godver, jij bent echt dom. Je moet trouwens W en S tegelijk indrukken in ingedrukt houden, en dan A of D ingedrukt houden om naar links of rechts te draaien. Godver jij bent Tactvol . Volgens mij lijken de pijltjes beter hiervoor . Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Ik doe altijd W en D indrukken, en dan pijltje naar links or naar rechts voor donuts Reageren
DeathPenalty Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 op gta sa op 360? of je bedoelt de gewone xbox? Godver, jij bent echt dom. Je moet trouwens W en S tegelijk indrukken in ingedrukt houden, en dan A of D ingedrukt houden om naar links of rechts te draaien. Godver jij bent Tactvol . Volgens mij lijken de pijltjes beter hiervoor . Vanwaar dat, Hearv? Reageren
Bayside Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 (bewerkt) op gta sa op 360? of je bedoelt de gewone xbox? Godver, jij bent echt dom. Je moet trouwens W en S tegelijk indrukken in ingedrukt houden, en dan A of D ingedrukt houden om naar links of rechts te draaien. Godver jij bent Tactvol . Volgens mij lijken de pijltjes beter hiervoor . Vanwaar dat, Hearv? Komt er op neer dat je gewoon SA kan spelen op de 360, vraag me alleen niet hoe want ik heb geen 360. Waarom post je in topics waar je niks van begrijpt? :S Bewerkt: 24 augustus 2009 door Bayside Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 op gta sa op 360? of je bedoelt de gewone xbox? Godver, jij bent echt dom. Je moet trouwens W en S tegelijk indrukken in ingedrukt houden, en dan A of D ingedrukt houden om naar links of rechts te draaien. Godver jij bent Tactvol . Volgens mij lijken de pijltjes beter hiervoor . Vanwaar dat, Hearv? Jij zegt gewoon vrijuit: Godver, jij bent dom. Dan gebruik ik dezelfde zin om jou te tonen hoe tactvol dat wel was . @Bayside: Je kan XBOX-games op de 360 spelen maar niet allemaal. Reageren
Bayside Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 GTA San Andreas is te downloaden op de 360 is mij ooit verteld, al kan ik er naast zitten. Reageren
flippie13 Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 Sommige toetsenborden zijn er op ingesteld dat je maar maximaal 2, 3 of 4 toetsen op hetzelfde moment in kan drukken, willen ze nog reageren. wat helpt is om even naar mouse settings gaan, en daar het 'steering with mouse' aan te zetten Nu hoef je alleen nog maar W en S in te drukken, en je muis naar links of rechts te bewegen Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 (bewerkt) Sommige toetsenborden zijn er op ingesteld dat je maar maximaal 2, 3 of 4 toetsen op hetzelfde moment in kan drukken, willen ze nog reageren. wat helpt is om even naar mouse settings gaan, en daar het 'steering with mouse' aan te zetten Nu hoef je alleen nog maar W en S in te drukken, en je muis naar links of rechts te bewegen Met de muis? Dat vind ik echt irritant Bewerkt: 24 augustus 2009 door Mr. Sugo Reageren
flippie13 Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 Sommige toetsenborden zijn er op ingesteld dat je maar maximaal 2, 3 of 4 toetsen op hetzelfde moment in kan drukken, willen ze nog reageren. wat helpt is om even naar mouse settings gaan, en daar het 'steering with mouse' aan te zetten Nu hoef je alleen nog maar W en S in te drukken, en je muis naar links of rechts te bewegen Met de muis? Dat vind ik echt irritant Is het ook, maar je kan het na de 360 gewoon weer uitzetten, en dan weer overgaan op normale controls Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.