Jump to content

GTA SA loopt vast


dutchboy112

Recommended Posts

Ik heb met GTA SA andere politie wagens toe gevoegd maar dat heb ik verkeerd gedaan en nu loopt het spel vast.

want ik zie de wagens ook niet als ik het speel :s

***SCREEN***

post-111654-1251049707_thumb.jpg

Bewerkt: door dutchboy112
Link to comment
Delen op andere websites

Geen commentaar op de rest van je bericht, Cenciodis, maar dit klopt niet:

BTW gebruik SAMI. Dit is veel beter! :tu:
SAMI staat namelijk bekend om de vele foutmeldingen na het gebruik ervan. Het gaat inderdaad wel goed, maar er zijn ook heel wat problemen door opgetreden.

Weet je zeker dat je de goede versie hebt, trouwens? Kijk in de rechter onderhoek in je beeldscherm als je in het pauzemenu (van het normale spel, de singleplayer-modus) bent:

[table=simple]Wat staat er|Versie|Wat moet je doen

Niets|V1.00|Niets, zou gewoon moeten werken

V1.01|V1.01|Herinstalleren, dan heb je als het goed is weer V1.00

V2.00|V2.00|Een patch downloaden, lees hieronder hoe en wat[/table]

Nadere omschrijving - V1.00

Als je V1.00 hebt en de modificatie werkt nog niet, heb je of de ReadMe niet goed gelezen/een fout gemaakt of er zit een fout in de modificatie zelf. Verwijder de modificatie daarom.

Nadere omschrijving - V1.01

Versie V1.01 duidt erop dat je eerst V1.00 moet hebben gehad, want je kunt alleen V1.01 krijgen als je daarvoor V1.00 had. Herinstalleer GTA: San Andreas daarom, je zou dan weer V1.00 moeten hebben en dus moeten kunnen modden.

Nadere omschrijving - V2.00

Je hebt V2.00, met die versie valt niet te modificeren aan je spel. Daarom moet je de patch downloaden, zoals hierboven in de tabel is te lezen. De patch kun je
downloaden. Download hem (maak niet uit waar je hem zet).

Voor gebruik zul je hem eerst nog wel met
moeten uitpakken. Klik rechts op het .rar-archief en kies
'Uitpakken in gtasapatch\'
. Open de map en start
'gtasapatch.exe'
op.

Kies een paar keer
'Next'
totdat er wordt gevraagd om de locatie van je GTA San Andreas-map. Tenzij de locatie die al in het veld staat overeenkomt, kies je '...' om de locatie op te zoeken. Ga weer verder door op
'Next'
te drukken, wacht even en sluit af met
'Finish'
.

Geeft de patch tussentijds de melding
'Nothing to do, files are already updated!'
, dan heb je al de goede versie.

Installeer modificaties zelf

Maak zo min mogelijk gebruik van modinstallers (SAMI bijvoorbeeld) die al het werk voor je doen. Het beste is om modificaties zélf te installeren, met behulp van de ReadMe van de modificatie(s) en tutorial(s) op GTAForum
[
-
-
]

Werkt GTA: San Andreas nóg niet na al deze stappen, overweeg dan een herinstallatie van het spel (savegames blijven bewaard).

Link to comment
Delen op andere websites

Doe beter sami installeren zoek gwn op google sami install deze moet je niet doen door dat program is gta sa van mij gecrasht

lees eens boven je, daar word al gezegt dat sami slecht is voor je spel, het veroorzaakt fouten in het spel waardoor het spel onspeelbaar kan worden(ik heb ervaring met zulke installers).

Ik geef de voorkeur aan IMGTool, dat duurt mss wat langer maar je weet zeker dat je niet van die rare bugs krijgt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...