roytjedev Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 hallo allemaal, ik heb vandaag diverse mods gedownload met SAMI, maar als ik dan het spel opstart stopt het laden halverwege :s dit gaat zo bij elke mod die ik installeer Weet iemand hier meer over? groetjes Roy Reageren
Dakendak Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Het is algemeen bekent dat SAMI je spel soms kapotmaakt . Het gaat veel beter als je dit zelf doet . Dus , gewoon opnieuw installeren ... (en mods verwijderen) Reageren
roytjedev Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 oke, maar hoe moet ik dat dan doen? is er nog een ander programma waar het ook makkelijk mee kan? groetjes Roy Reageren
Beagle Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Ja: Bijvoorbeeld met IMG Tool. Zorg dat je de readme leest van de mod, en volg de stappen. Reageren
.Senne Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Heb je om te beginnen wel je spel gepatched? SAMI mag dan wel niet te betrouwen zijn, maar het is haast onmogelijk dat het elke mod doet crashen. Reageren
Beagle Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 SAMI mag dan wel niet te betrouwen zijn, maar het is haast onmogelijk dat het elke mod doet crashen. Kan een factor zijn, maar als hij ze allemaal tegelijk heeft geïnstalleerd hoeft er maar een verkeerd gegaan zijn en het crasht al. Reageren
roytjedev Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 hallo allemaal, ik heb nu een mod geinstalleerd met behulp van IMGTOOl, maar dan laadt het spel ook tot de helft en kapt het er ook mee... wat kan het probleem zijn? groetjes Roy Reageren
.Senne Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Heb je v2 van San Andreas? Zo ja, herinstalleer SA, download dan deze patch: http://grandtheftauto.filefront.com/file/G...der_Patch;74661 En voer 'm uit. Mod dan met IMG tool, en waarschijnlijk werkt ie wel. Reageren
roytjedev Geplaatst: 24 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 hallo allemaal, de mod erin zetten is nu eindelijk succesvol verlopen, maar hoe moet ik de kleuren veranderen? met welk programma moet dat? groetjes Roy Reageren
.Timothy Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 Kun je wat specifieker zijn? Welke kleuren en waarvan? Je hebt het ook telkens over 'de mod' of 'wat modificaties'. Daar schieten wij en uiteindelijk jij ook weinig mee op, zo kunnen we je niet helpen Zodat je alvast even kunt beginnen met kleuren Reageren
roytjedev Geplaatst: 24 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 oke haha, maar het gaat hier om de ford focus dutch police car. in de readme staat dat ik de kleurenlijn moet veranderen, maar ik weet niet hoe.. Reageren
.Timothy Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 Even gekeken wat er in de ReadMe zoal verteld wordt.. Je moet 'data' -> 'carcols.dat' openen, als er wordt gevraagd met welk programma, kies je gewoon Kladblok of Wordpad (ik gebruik zelf de laatste). Zoek met Ctrl + F naar 'copcarla, 0,1' en vervang dat met 'copcarla, 1,1'. Zelfde principe als dat met 'handling.cfg', in feite. Reageren
roytjedev Geplaatst: 24 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 (bewerkt) in de handling moet ik ook een lijn met getallen veranderen, maar dat moet in de COPCAR_LA staan, maar als ik zoek met CTRL+F en ik tik dat in, dan heeft hij niets gevonden, echter staan er wel zinnen met POLICE_LA enzo, maar de COPCAR_LA kan ik niet vinden, groet Roy Bewerkt: 24 augustus 2009 door roytjedev Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.