Jump to content

Ik zie niemand online in GTA IV


fiestakilla

Recommended Posts

Hey,

Als ik bijv. freeroam ga doen online. Join ik gewoon een server in custom list, maar als ik ingame ben zie ik niemand op de kaart en niemand lopen, maar ik hoor ze wel praten via mic. en zie ze ook gewoon typen en soms als ik online ga spelen laat hij de online match en dan crasht hij. Voorheen heb ik nooit problemen gehad.

Link to comment
Delen op andere websites

Geen idee wat het probleem zo kan zijn 1,2,3. Maar er bestaat een mogelijkheid dat er iets verkeerd is gegaan tijdens de installatie. Je zou dus kunnen proberen om de game opnieuw te Installeren. Heb je daarnaast ook problemen met Singeplayer dat je sommige dingen niet ziet?

Link to comment
Delen op andere websites

Geen idee wat het probleem zo kan zijn 1,2,3. Maar er bestaat een mogelijkheid dat er iets verkeerd is gegaan tijdens de installatie. Je zou dus kunnen proberen om de game opnieuw te Installeren. Heb je daarnaast ook problemen met Singeplayer dat je sommige dingen niet ziet?

Ja, zoals bij Romans taxi bedrijf is een stuk grond weg enzo, ik had alleen gta cd erin en gedaan en rapair gedaan. maar ik zal hem dan maar opnieuw instaleren

Link to comment
Delen op andere websites

je moet bepaalde poorten openen op je router, verder ben je verre van de enigste met dit probleem, ik heb het ook.

Had ik al eerder gedaan maar dat werkte niet, ik heb opnieuw geinstalleerd en alles werkt weer goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...