Jump to content

Banner  

16 leden hebben gestemd

1. 1. Welke is het mooist?

• SNIPER44
      5
    • Flitskikker
      9

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo, ik ga binnenkort een walkthrough maken. En ik had om een banners gevraagd. Nou ben ik niet echt een expert op dat gebied, en wil ik aan jullie vragen wlke het mooist is en welke het meest geschickt is. En zeg ook waarom je het mooi/ of niet mooi vind er van vinden.

vcs_sj10.jpg

thanks to SNIPER44

links1l.pngrechts1.png

Thanks to Flitskikker

Bewerkt: door Zero-two
Geplaatst:

Ik kan zeggen dat ik hem goed vind of goed genoeg ;) .

Jij moet het nog altijd dragen en aangezien je hier een topic

over opent lijk je in mijn ogen onzeker over de banner. :)

Geplaatst:
Ik kan zeggen dat ik hem goed vind of goed genoeg ;) .

Jij moet het nog altijd dragen en aangezien je hier een topic

over opent lijk je in mijn ogen onzeker over de banner. :)

Nee, ik ben niet echt een expert op dat gebied dus laat anderen maar laten raten. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Op verzoek post ik hier ook maar even.

Ik vindt persoonlijk de 2e banner mooier. Alleen zou ik dan 2 dingen veranderen (indien mogelijk):

• Andere afbeelding erin die scherper is. Deze lijkt vergroot waardoor hij wat lelijker word (zonde).
  • Ietsje minder schaduw en misschien een lichte border eromheen.

Ook al moet ik zeggen dat ik de 1e ook niet verkeerd vindt, alleen het effect van nummer 2 vindt ik iets origineler.

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Geplaatst:

Ik vindt persoonlijk de 2e banner mooier. Alleen zou ik dan 2 dingen veranderen (indien mogelijk):

• Andere afbeelding erin die scherper is. Deze lijkt vergroot waardoor hij wat lelijker word (zonde).

Ook al moet ik zeggen dat ik de 1e ook niet verkeerd vindt, alleen het effect van nummer 2 vindt ik iets origineler.

Ik kan eventueel nog wel kijken of ik ook nog wat kan maken, als je dat wilt.

Je moet wel stemmen he.

Geplaatst:

Ik kan eventueel nog wel kijken of ik ook nog wat kan maken, als je dat wilt.

Je moet wel stemmen he.

Ten eerste: We moeten niks. En ik vind ze beide wel wazig. :cya:

Geplaatst:

Ik kan eigenlijk niet kiezen, maar heb toch gekozen voor die van sniper, aangezien ik de tweede té onscherp vind

Geplaatst:

In de Graphics Showroom posten wij enkel eigen materiaal. Een heel topic met poll is dus niet nodig. Mijn tip: kijk zelf even naar de twee signatures en kies zelf het design dat het mooist oogt. Ik neem aan dat je met aanvullingen toch bij de makers terecht kunt.

Voor meer informatie verwijs ik je door naar de Graphics Showroom regels.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...