N00bForc3r Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Hallo mensen, sinds kort heb ik de GTA Speedometer mod gedownload van Spookie. Ik heb precies alle instructies gevolgd die in de readme file stonden maar nu ik GTA SA wil opstarten krijg ik 'Grand Theft Auto: SA requires at least DirectX version 9.0' Ik heb daarna de nieuwste versie van Direct X gedownload maar hij geeft nog steeds dezelfde foutmelding. Ik ben zelf al op internet gaan zoeken naar een oplossing, zonder succes =/ Dus weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik heb GTA versie 1.0, hij is orgineel dus niet gedownload en de Speedometer is de enige mod die ik tot nu toe heb. Verder nog wat PC specs, mss maakt het wat uit: ASUS P4P 800 VM moederbord Pentium 4 2.8Ghz HT 1536MB Geheugen Nvidia GeForce FX5700 Windows XP Professional alvast bedankt Reageren
Cencicodis Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 heb je de bestanden d3dx.dll (x=de nummer van je DX versie) en speedo.cfg naar je root van de game geplakt? Reageren
N00bForc3r Geplaatst: 24 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 Ik heb voor de gemakkelijkheid maar ff een screenshot genomen: Zoals je zit staat de drd9.dll er wel maar ik heb geen speedo.cfg gezien. Ik heb het opnieuw gedownload van: http://www.thegtaplace.com/downloads/f551-sa-speedometer maar ook bij deze download zak ik geen speedo.cfg file =/ Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 Bij mij werkte zo'n kilometerteller ook niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.