Jump to content

Show jouw models III

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Show Jou Models Deel III.

Dieter had helemaal gelijk, het werd wel weer eens tijd voor een nieuw deel van 'Show jouw models topic' :7

Want hij weet als de beste dat als je dit soort topics al sluit, dat het niet echt motiverend werkt voor de modding scene.

Graag veel screens posten van jullie werk, en niet teveel offtopic berichten. :bier:

dsghd.jpg

Iets wat ik een tijdje geleden wel eens heb gemaakt, en wat ik ooit nog eens moest afmaken. Ik weet niet meer of ik het wel eens heb gepost.

Succes iedereen.

Bewerkt: door PizzaTonno
Geplaatst:

Gelijk heb je PizzaTonno, dit topic verdient een sticky!

Hier iets wat ik ook een tijdje geleden heb gemaakt, weet ook niet zeker of ik het al geshowed had. Volgens mij niet!

render447.jpg

Groetjes sad2g.gif

Geplaatst:

Eerst het ''Show jouw models II'' topic om zeep helpen en dan een nieuwe beginnen? :schater:

Zal ik ook maar iets posten? :7

Dit is een uhm, laten we het erop houden dat het iets magisch is, het is voor mijn mod Platform Training. :D

secondm.jpg

sigscreen1.jpg

Grtz RD :cya:

@Jellemuis, deze mag je hier eigenlijk niet showen inderdaad. Maar aangezien hij er nu toch staat:

Ziet er nice uit. Textures zijn goed gelukt. Simpel maar mooi :tu: !

@RD, wat het moet voorstellen is denk voor jezelf ook nog best onduidelijk.

In ieder geval ziet het er grappig uit in SA. Leuk gedaan met het lichtgevende.

Maar dan vraag ik me toch af: waar gaat het voor dienen :puh:?

Bewerkt: door Jorge_F
Geplaatst:
@RD, wat het moet voorstellen is denk voor jezelf ook nog best onduidelijk.

In ieder geval ziet het er grappig uit in SA. Leuk gedaan met het lichtgevende.

Maar dan vraag ik me toch af: waar gaat het voor dienen :puh:?

Ik weet al waar het voor dient en wat het is, maar ik wil het verhaal van Platform Training Part 3 nog niet verklappen. :7

Geplaatst:

@PizzaTonno: Zit er heel goed uit, heb je de textures van een andere game geript? Allemaal heel goed getextured, lijkt me vet ingame :).

Jorge_F: Mooie render, maar wat heb je nou precies allemaal eraan gedaan? Mij lijkt het alleen een bol met een texture, en goede renderinstellingen, maar ik kan 't mis hebben.

@Jellemuis: Mensen reageren niet echt, omdat texturemods niet zo populair zijn (vrij makkelijk te maken) en we nog steeds niet weten of je nou toestemming hebt.

zl28pe.jpg

333uxyv.jpg

Bezig met een ziekenhuis :) Het ziekenhuis staat er alleen nog niet :7 Er moet nog een muurtje bij de parkeerplaats, en misschien een beetje naar beneden laten gaan.

Geplaatst:

Super idee Pizza, naar de 199 pagina's in het vorige was die inderdaad echt toe aan een nieuwe :tu:

en zelf ik kreeg weer inspiratie om aan de slag te gaan.

Het idee is dat een een mooi eiland ga maken met 3 dikke villa's er in en verder veel off road

rotzooi.jpg

Jorge_F: Mooie render, maar wat heb je nou precies allemaal eraan gedaan? Mij lijkt het alleen een bol met een texture, en goede renderinstellingen, maar ik kan 't mis hebben.

Ik heb er meer aan gedaan dan je denkt :puh:.

Het zijn drie bollen om precies te zijn.

De eerste, de binnenste bevat de textures van de aarde, een bump map van de aarde en een nightmap van de aarde.

De tweede bol bevat een wolk texture waardoor je een beetje het 3d effect krijgt.

De derde bol bevat zoals je kan zien de atmosfeer, de blauwige laag om de aarde heen :).

@Keesje, ik ben benieuwd hoe het eindresultaat eruit ziet. Tot nu toe ziet het er zoals gewoonlijk vet uit :)!

@Beagle, ziet er goed uit! Alleen misschien kan je de bochten wat smoother maken?

Bewerkt: door Jorge_F
@PizzaTonno: Zit er heel goed uit, heb je de textures van een andere game geript? Allemaal heel goed getextured, lijkt me vet ingame :).

Textures zijn volgens mij van Half life, en AA, die zijn wat gedetailleerder dan die van SA ^_^

@ Kees, het ziet er al goed uit. Mss nog even kijken naar de weg textures, maar verder gaat dit vast wat leuks opleveren.

Bewerkt: door PizzaTonno
Geplaatst:
Kees, het ziet er al goed uit. Mss nog even kijken naar de weg textures, maar verder gaat dit vast wat leuks opleveren.

dat hele stuk gaat ook weg ik maak een nieuw eiland waar op je lekker kan rond toeren en off road rijden en verder lekker in alle rust bier drinken ^_^

Geplaatst:
Kees, het ziet er al goed uit. Mss nog even kijken naar de weg textures, maar verder gaat dit vast wat leuks opleveren.

dat hele stuk gaat ook weg ik maak een nieuw eiland waar op je lekker kan rond toeren en off road rijden en verder lekker in alle rust bier drinken ^_^

Dat gaat dus een hele tijd duren :puh:.

Een eiland maken duurt altijd zo tyfus lang al wil je het niet eentonige bochten etc maken :(.

Maar als het af is, moet je het 'Het Kees Hertog Jan Bier Paradijs Eiland' noemen :bier:

Geplaatst:

Had ik gezegd dat er een nieuwe geopend mocht worden dan? Mijn bedoeling was dat er voor een tijdje geen show je models topic zou zijn. Binnen een weekje zien we wel weer (open nu wel niet opnieuw eentje..). :slotje:

Ik of Dutchy3010 beslissen wanneer er een nieuwe geopent kan worden, en niet eerder.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...