Dago58x Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 (bewerkt) Mijn tweede sig.. Hopelijk is die ok. EDIT: Sorry t'is Van Persie,, ik heb hem per ongeluk Van der Vaart op getypt. Mijn fout, excuus. Bewerkt: 24 augustus 2009 door Dago58x Reageren
TZG Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 Mijn tweede sig.. Hopelijk is die ok. ik vind het een best mooie signature, maarre, dit is toch niet Van Der Vaart? Dit moet me eerder denken aan Robin Van Persie Reageren
Jon-asses Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 Ok, je gaat de voetbalkant op en je hebt best wel potentieel zie ik. ff wat tips. Dit is inderdaad Robin Van Persie probeer altijd na te kijken of je juiste naam op de sig hebt staan, eerste tip. Ook moet je opletten dat je HQ plaatjes neemt, dit plaatje ziet er mij beetje low quality uit, dat verprutst de sig meestal wel. Voeg ook wat diepte toe. Werk met lightnings en verdonker sommige kanten, werk met sharpen en blur tool. Diepte maakt de sig. Let ook op de blending van de sig, laat sommige textures over de render lopen enzo. KIU Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.