Jump to content

Ice Flower

Recommended Posts

Geplaatst:

Prachtig, pracht staaltje werk. Je render is mooi, vooral die dame. Jessica Alba toch? :puh: En de tekst is ook mooi. En natuurlijk niet te vergeten je border. Alleen zou ik je tekst wat meer zichtbaar maken. 9/10 :tu:

Geplaatst:

Ik ben helaas wat minder enthousiast. Ten eerste, de render en de achtergrond passen niet bij elkaar. De achtergrond is monochroom en koel terwijl de render warm en kleurijk is. Een warm-koud contrast kan heel mooi zijn, maar werkt in dit geval niet, vooral omdat je geprobeerd hebt de render te mergen. Wat heb je uberhaupt met de render gedaan, ik vind het eerlijk gezegd een rare uitsnede, ik zie niet wat er gebeurd. Mist ze nou een arm? Zit ze aan haar haar (met haar andere arm dus). Staat ze scheef; of ligt ze en is de foto van boven genomen (in dat geval klopt het perspectief van de achtergrond niet)?

De subtiele tekst is niet zo verkeerd, maar de "I" staat te dicht bij de rand, waardoor er Ce Flower staat (ik moet mijn hoofd tegen het scherm houden om het helemaal te kunnen lezen.

4 / 10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...