Jump to content

Games installeren op externe schijf?

Recommended Posts

Geplaatst:

ja dat is het, maar het is niet een goed idee omdat er minder sneldata kan worden verzonden tov een interne sata schijf. Ik neem aan dat je dan op een usb aansluiting doet, die zijn ongeveer 5 keer zo traag als een sata schijf.

Geplaatst:

Ik heb al mijn games op een externe harde schijf staan, en heb er geen last van. Call of duty, Need For Speed, GTA IV, ze werken allemaal erg goed, ook in multiplayer. :)

Geplaatst: (bewerkt)

heb meer dan 200 games op andere drives staan totaal geen problem.

gamepc.jpg

gamepc2.jpg

Bewerkt: door Medal_Crusader
Geplaatst:

Of je koopt wat 1/2tb interne schijven? goedkoper en sneller.

En wat wesley zegt klopt wel, het spel zal iig niet zo snel draaien als met een interne schijf ( via USB dan )

Geplaatst: (bewerkt)

voor oudere pc's (zoals de mijne) of mensen die op meerdere pc's gamen, is dit handig. En van dat het trager zou gaan, heb ik nog niets gemerkt. het enigste nadeel die ik kan vinden, is het extra energieverbruik

enne: er bestaat ook nog zoiets al E-Sata

Bewerkt: door Mr. Psycho
Geplaatst:
Of je koopt wat 1/2tb interne schijven? goedkoper en sneller.

En wat wesley zegt klopt wel, het spel zal iig niet zo snel draaien als met een interne schijf ( via USB dan )

daar ben ik al bezig om al me 500 gb en 750 gb drives te vervangen. voor 1tb+

maarja heb niet altijd een geldboom.

zit nu aan 20 tb totaal met die 2 pc 's:) 1 pc heb ik al vervangen met 1tb drive op de c drive na heb daarvoor 2x500 gb anders moet je zoveel formatteren als de c drive wil vernieuwe (pc 2 is alleen met TB drives opzich

met de oude ben ik nog bezig dus maarja de moederboard van dat (oude beesie p4) kan dat niet aan

dus ga die asbak ingooien en met een nieuwe pc verder.

medal3217.jpg de oude pc

Geplaatst:

instaleren op externe hardenschijf raad ik af wegens usb snelheid

en je verkloot je schijf eerder.

maar meneer hier boven me wat moet je met zoveel schijfen man xD

Geplaatst:

zou het dan niet handiger zijn als je gewoon zo'n netwerk bak koopt, waar je en paar hdd's in kan steken, en die je aan je internet kan hangen en via esata aan je pc hangen?

Geplaatst:
zou het dan niet handiger zijn als je gewoon zo'n netwerk bak koopt, waar je en paar hdd's in kan steken, en die je aan je internet kan hangen en via esata aan je pc hangen?

e-sata is een oplossing maar als ene hardenschijf in je pc doen is nouw ook weer niet het moeilijkste klusje

Geplaatst:

Als je een performance/fpshoertje (kan niets anders bedenken) bent, is installeren op interne schijven aanbevolen. Anders kun je prima spelen op externe schijven.

Geplaatst:

Alleen bij bepaalde games lijkt het me dat het 'problemen' kan geven, zoals Free-roam games, die bepaalde dingen nog moet laden wat via externe wat langer gaat duren.

Want bij COD lijkt het me dat alles al van te voren geladen word.

Volgens mij is het grootste verschil nog in de laadschermpjes.

Geplaatst:

Ok ik heb vandaag bij een PC zaak in Venlo de Samsung Spinpoint F1 1TB gekocht en die is intern; ik heb toch liever een snelle interne dan een wat tragere externe.

Dus dit topic mag rusten :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...