Danoontje_nl Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 Mijn eerste signature! Het is mij eindelijk gelukt om er 1 te maken . Hij is wat simpel maar dat mag ook wel voor een eerste sig. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 Hij is mooi gelukt, Het lettertype past er leuk bij maar is het niet een beetje leeg tussen DANOONTJE NL en BIOHAZARD? En volgens mij ontbreekt de border ook. Verder is het een mooie signature geworden omdat de achtergrondkleuren goed bij dat ventje met dat geweerding passen. 8/10 Omdat de border ontbreekt en het een beetje leeg is. Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 25 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Klopt, ik was de border vergeten. Reageren
.Phobia Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 mooi gemaakt =D vergeleke mijn eerste sig is dit een meester werk even wat tips; ik zou iet wat meer brushes toepassen en zo het geheel wat op vullen, en als je iets in het midden zet, doe dan best het belangrijkste, wat meestal je render is want nu staat het chemisch afval tekentje in het midden en neemt wat 'force' weg uit je sig, maar, leuke achtergrond echt goed gedaan voor je eerste en de border is niet zo erg, veel sigs zijn ook mooi zonder border 8/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.