Jesperkaj Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 (bewerkt) V2 C&C aub! Bewerkt: 24 augustus 2009 door Jesperkaj Reageren
TomHagen Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 Hij is best goed, achtergrond heeft goede diepte en lichteffecten. Tekst is wat minder, de Cesc is wel leesbaar, maar de Febregas niet zo. De render had je bovendien wat meer kunnen verwerken, die ziet er nu zo opgeplakt uit. Border vind ik wel vet. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 24 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 (bewerkt) Bedankt voor de tips. Ik heb even een versie 2 gemaakt. Bewerkt: 24 augustus 2009 door Jesperkaj Reageren
.Phobia Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 echt een geweldige background! en de tekst past er ook mooi bij, maar ik zou hem iets duidelijker maken, dus de kleur iets meer naar het witte toe doen, maar let op, niet te veel maar jammer van de render, ik zo een paar C4D effecten ook voor de render toepassen, zodat het lijkt alsof de render echt IN het plaatje staat, snapie? voor de rest in hij picobello aart. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.