propje400 Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 (bewerkt) hoi, ik heb deze router: http://portforward.com/english/routers/por...4.0/default.htm ik heb gedaan wat er staat, alleen als de server met 10. begint (in het IP) dan kan alleen ik hem zien:S wat moet ik verandere bij apply, zodat iedereen het kan zien? dus met mijn andere IP : xx.xxx.xxx.xx heb verschillende dinge geprobeert maar werkt allemaal niet :S >>> Door Sandra: IP-adres verwijderd<<< lol Bewerkt: 24 augustus 2009 door propje400 Reageren
Wu-Zi-Mu Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Ligt eraan welke IP's je hebt ingevuld bij Inside en Outside. Bij Inside moet je je router ip invullen. Dat is meestal 192.168.1.1 Maar dat is de ip hoe jij naar je router gaat, als je die niet hebt of kan vinden moet je even via CMD ipconfig /all invullen En bij Outside moet je je IP die wij zien invullen. Check je Outside IP hier. Port moet je hetzelfde laten. En protocol beide, of anders allebei, moet je deze stappen alleen nog een keer herhalen. Als het nog niet lukt moet je me ff PM'en Reageren
Wu-Zi-Mu Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 (bewerkt) Sorry Dubbelpost, was weer eens ongeduldig, sorry. Bewerkt: 26 augustus 2009 door Wu-Zi-Mu Reageren
propje400 Geplaatst: 26 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 bedankt, maar was er al achter gekomen, hij staat al online, Reageren
Wu-Zi-Mu Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 En wat was nou het probleem? Reageren
propje400 Geplaatst: 26 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 wat jij zei Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.