Dennizzzz Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Geplaatst: 6 juni 2005 Als ik de sabre vervang met de vcm tool dan crasht mijn spel bij het laden.. het maakt niet uit voor welke auto ik hem doe, hij blijft crashen... Weet iemand wat ik kan doen, of heeft iemand hetzelfde? Reageren
gangster28 Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Geplaatst: 6 juni 2005 vcm tool vcm tool wat is dat ??? probeer het met de img tool daarmee was het mij wel gelukt. Reageren
Gino Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Geplaatst: 6 juni 2005 ik had ook telkens diezelfde shit je moet gewoon een beetje kijken naar de auto's die er op lijken ik had er een paar gevonden maar je kan het natuurlijk ook altijd handmatig installeren dan doet hij het zeker weten Reageren
Arjen Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Geplaatst: 6 juni 2005 Als ik de sabre vervang met de vcm tool dan crasht mijn spel bij het laden.. het maakt niet uit voor welke auto ik hem doe, hij blijft crashen...Weet iemand wat ik kan doen, of heeft iemand hetzelfde? Je kunt het beter gewoon door een ander vervangen. Bv. door de Sabre Turbo. Heb je ook al mods met de IMGTool geinstalleerd? Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 6 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2005 Als ik de sabre vervang met de vcm tool dan crasht mijn spel bij het laden.. het maakt niet uit voor welke auto ik hem doe, hij blijft crashen...Weet iemand wat ik kan doen, of heeft iemand hetzelfde? Je kunt het beter gewoon door een ander vervangen. Bv. door de Sabre Turbo. Heb je ook al mods met de IMGTool geinstalleerd? Nee... Ik zal het eens met de GMI proberen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.