thony7sk8ter Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 Hey, sorry als dit onderwerp al een x is gepost, maar mijn probleem is dat ik de windows live patch van "the club" niet kan downloaden, telkens als ik in wil loggen op live vraagt die of ik een patch wil installeren, ik klik altijd op ja, en als die bijna klaar is sluit die de game af en vraagt die nog of ik wil afsluiten, als ik op ja klik gebeurt er verders niks, en als ik op nee klik, gebeurt er ook niks:P xD mijn vraag was: heeft iemand het zelfde probleem, zoja wat heb je erop gedaan? Vriendelijke groet thony Reageren
.Senne Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 Handmatig downloaden? http://www.microsoft.com/games/en-us/about.../gfw3intro.aspx Reageren
thony7sk8ter Geplaatst: 24 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 (bewerkt) hehe dankuwel, was er vergeten bij te vragen waar ik handmatig kon downen^^ maar waar kan ik hem dan handmatig downloaden? want je gaf me een link van games for windows live te downloade, maar dat had ik al:P ik had een patch nodig voor The club;p alvast heel erg bedankt^^=D vriendelijke groet thony Bewerkt: 24 augustus 2009 door thony7sk8ter Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.