GTA Monster Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 Ey, Ik heb een uur geleden alle 3 de map packs voor CoD: WaW gedownload via mijn Amerikaanse PSN account, nu heb ik ze op mijn standaard PSN account welke Europees is geïnstalleerd. Als ik dan naar Nazi Zombies ga, zie ik alleen 'Nacht der Untoten' (standaard) erin staan, de rest heb ik allemaal gekocht, gedownload en geïnstalleerd, maar ze staan alsnog in het grijs en zijn niet aanklikbaar. Iemand een oplossing er voor want anders bel ik Activision even op dat ze me poten kunnen afzuigen. GTA Monster Reageren
gta master 1 Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 Je hebt verschillende ''Bles codes''. Die de regio aangeven. Met een Amerikaans account kun je prima US demo's downloaden (doe ik ook), maar als je een Europese game kun je geen USA content afspelen. Jammer van je geld, dat is het risicio van USA accounts. Als je de Map packs wil zal je de packs uit de Europese store moeten downloaden, of een Amerikaanse COD kopen . Reageren
GTA Monster Geplaatst: 24 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 Ik heb geen creditkaart, en ik ga echt voor geen miljoen jaar wachten voor de Europese kaarten, wanneer gaan die perverts nu eigenlijk iDEAL ondersteunen? Reageren
gta master 1 Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 Ik heb geen creditkaart, en ik ga echt voor geen miljoen jaar wachten voor de Europese kaarten, wanneer gaan die perverts nu eigenlijk iDEAL ondersteunen? Miljoen jaar is wat overdreven, 1 oktober komen de PSP Go en de PSN Carts naar europa. 1 September (volgende week) komt PS3 update 3.00, de PS3 Slim en nog iets wat ik even vergeten ben . Reageren
GTA Monster Geplaatst: 27 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 18 september komen ze Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.