Jump to content

Digital Audio...


coolnniek9

Recommended Posts

Hoi allemaal! :cya:

Ik heb 2 boxen en een Audio Center:

090824161301.th.jpg

Ik heb ze proberen aan te sluiten maar het lukt niet, weet iemand hoe dit moet?

Ik heb deze aansluitingen:

090824160250.th.jpg

En hier de plug-ins van de pc:

090824160356.th.jpg

Ik heb alles geprobeerd maar het lukt niet! :N

En ik heb deze kabels:

090824160325.th.jpg

Help alstjeblieft :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste: Ik snap niet waarom je 2 boxen op een 5.1 installatie hebt aangesloten. Zo gebruik je je installatie lang niet optimaal.

en als je toch 2.1 wilt blijven: Dan heb je DEZE converter nodig. ik heb hier ook een paar liggen en ik gebruik ze om het geluid van m'n PS3 op te nemen of andersom: Het geluid van m'n PC over mijn speakers laten gaan, net als jij wilt.

Als je wel 2.1 wilt blijven raad ik je wel aan om de instellingen even goeg na te kijken, zodat de geluidsinstallatie niet 5.1 verzend over 2 boksen. Anders mis je en hele hoop geluid.

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste: Ik snap niet waarom je 2 boxen op een 5.1 installatie hebt aangesloten. Zo gebruik je je installatie lang niet optimaal.

en als je toch 2.1 wilt blijven: Dan heb je DEZE converter nodig. ik heb hier ook een paar liggen en ik gebruik ze om het geluid van m'n PS3 op te nemen of andersom: Het geluid van m'n PC over mijn speakers laten gaan, net als jij wilt.

Als je wel 2.1 wilt blijven raad ik je wel aan om de instellingen even goeg na te kijken, zodat de geluidsinstallatie niet 5.1 verzend over 2 boksen. Anders mis je en hele hoop geluid.

Ik heb nog 12 boxen, maar ik wil er maar 2 :7

Hij kost duus maar 4 euro, waar is deze te kopen? :)

Bewerkt: door coolnniek9
Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste: Ik snap niet waarom je 2 boxen op een 5.1 installatie hebt aangesloten. Zo gebruik je je installatie lang niet optimaal.

en als je toch 2.1 wilt blijven: Dan heb je DEZE converter nodig. ik heb hier ook een paar liggen en ik gebruik ze om het geluid van m'n PS3 op te nemen of andersom: Het geluid van m'n PC over mijn speakers laten gaan, net als jij wilt.

Als je wel 2.1 wilt blijven raad ik je wel aan om de instellingen even goeg na te kijken, zodat de geluidsinstallatie niet 5.1 verzend over 2 boksen. Anders mis je en hele hoop geluid.

Ik heb nog 12 boxen, maar ik wil er maar 2 :7

Het is anders sterk aan te raden om 5.1 te gebruiken, als de mogelijkheid er is. En die is er. Dus ik snap even niet waarom je 2.1 wil gebruiken in plaats an 5.1.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke,

Maar ik zie 2 gaatjes waarbij staat: Digital Audio, en bij de zwarte staat er: Out en bij de oranje: In

Het moet toch wel kunnen om ze hier op aan te sluiten? :7

Dan moet jou PC die aansluiting ook hebben.

Ik heb er ook een plaatje van bij me topic, met rooie strepen eromheen.

Maar ik ga nu even een andere surround systeem proberen :puh:

Heb er tenslotte 4 :puh:

Deze waar ik het bij de topic over heb was trouwens geen 5.1 surround systeem maar een 12.1 :puh:

Nope werkt ook niet, iemand een tutorial hoe je dit aansluit? :7

#Edit: En de benodigheden!!

>>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop.<<<

Bewerkt: door Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

Je PC is BTW ook erg verouderd. Volgens mij heeft hij geen eens aansluitingen voor 5.1. Je zou dan een geluidskaart moeten kopen met de juiste aansluitingen (optisch). en BTW 12.1 bestaat nog niet eens. 7.1 is tegenwoordig maximaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Je PC is BTW ook erg verouderd. Volgens mij heeft hij geen eens aansluitingen voor 5.1. Je zou dan een geluidskaart moeten kopen met de juiste aansluitingen (optisch). en BTW 12.1 bestaat nog niet eens. 7.1 is tegenwoordig maximaal.

Ik bedoel dat op me center 12 boxen aangesloten kunnen worden, heet dat dan niet 12.1 ? :7

En me PC ondersteunt wel 5.1, heb ik pas gezien bij instellingen, ik kan 'm zelfs op 7.1 zetten!

Ik heb ze op me CD Speler aangesloten,

wanneer ik die plugje heb gekocht sluit ik ze op me PC aan.

Allemaal dank jewel voor je hulp en goeiedag verder! :cya:

>>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

BTW 12.1 bestaat nog niet eens.

daarin ben je fout. 12.1 bestaat wel, maar dit werd dit alleen gebruikt bij oudere, duurdere home cinema surround systems, dus gebruikt voor TV's, niet voor computers (ik heb trouwens nog nooit gehoord dat er vroeger home cinema surround systems gebruikt werden om aan computers te leggen)

ps: heb je dan niet redelijk wat delay op je geluid als je die aansluit op een CD-speler. En btw: Wie in godsnaam gebruikt er nog een CD-Speler??? CD-Writer is nog te begrijpen, DVD-speler ook, maar CD-Speler????????????

Bewerkt: door Mr. Psycho
Link to comment
Delen op andere websites

BTW 12.1 bestaat nog niet eens.

daarin ben je fout. 12.1 bestaat wel, maar dit werd dit alleen gebruikt bij oudere, duurdere home cinema surround systems, dus gebruikt voor TV's, niet voor computers (ik heb trouwens nog nooit gehoord dat er vroeger home cinema surround systems gebruikt werden om aan computers te leggen)

ps: heb je dan niet redelijk wat delay op je geluid als je die aansluit op een CD-speler. En btw: Wie in godsnaam gebruikt er nog een CD-Speler??? CD-Writer is nog te begrijpen, DVD-speler ook, maar CD-Speler????????????

Die heb ik :puh:

Cinema suround system, ik zou toch echt zweren dat het een 12.1 systeem is omdat ie 800 euro was...

En als we bij de hand gaan doen, oke.

Ik heb hem aangesloten op een samsung DVD/VIDEO-CD/CD PLAYER DVD-M105

:7

Link to comment
Delen op andere websites

die disk drive is wel nog een goeien voor je boxen op te kunnen aansluiten; niet te veel delay op je geluid, en de kwaliteit is ook niet mis.

Daar heb je inderdaad, helemaal gelijk op.

Even tellen hoeveel boxen er zijn aangesloten...

7 boxen heb ik aangesloten :7

Ze doen het allemaal en een perfect kwaliteit :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...