FerryN Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 Ligt het aan mij of heb je je speaker kabels verkeerd om aangesloten? Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 26 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 Ligt het aan mij of heb je je speaker kabels verkeerd om aangesloten? Nee, alles doet het. En als ik de contact kabels in de PC stopt doet ie het niet, ook niet andersom Reageren
FerryN Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 Ligt het aan mij of heb je je speaker kabels verkeerd om aangesloten? Nee, alles doet het. En als ik de contact kabels in de PC stopt doet ie het niet, ook niet andersom Op die manier werkt ie ook ja, maar dan heb je kans dat die speakers gesloopt worden, op lagere volume merk je het niet, maar de 'zwaai' van de speakers worden anders, en dan kun je ze op hoger volume slopen, ik ken mensen die het mee gemaakt hebben. En daarnaast, wit hoort op rood, en zwart hoort op zwart. Op jou foto's zie ik dat je van beide speakers de plus naar een zwarte en een rode gaat, en de andere zwarte kabels ook naar een rode en een zwarte, dat klopt dus niet he. Maar ik kan het op je foto's amper zien dus kan best dat ik het verkeerd zie. Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 26 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 Nee, maar weet je wat raar is; Op me PC heb ik 2 Digital Audio aansluitingen, alleen de ene is zwart en de andere... Oranje Reageren
Mr. Psycho Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 Oranje? dat zal denk ik voorganger zijn van de rood ^^ (of afgebleekte versie) Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 29 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Hmmm, oke. Maar toch er zit een heel klein probleempke in waarom die het niet doet. De kabels zijn gewoon goed aangesloten. licht aan iets in de PC denk ik. Anders probeer ik gwn de coverter die me aangeraden werd Reageren
Galiorix Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Je hebt geen digitaal geluid op die versterker dus je kan je versterker niet op die aansluitingen aansluiten. Die zijn voor een heel ander soort versterkers. Je moet gewoon via die groene aansluiting je speakers aansluiten, anders gaat dat niet werken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.