Revolution-Designer Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 (bewerkt) Gone... Bewerkt: 30 augustus 2009 door Revolution-Designer Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 Bij mij werkt hij gewoon hoor... Althans, werken... Hij crasht niet. Ik vermoed dat de coordinaten van een TC of zo zijn? Want ik kom in het water terecht. Daarom kan ik niet testen wat het werkelijk doet en wat niet. In ieder geval, hij crasht niet bij mij... { use macro (Ctrl+J) "headsa" to insert a file header } {$VERSION 3.0.0000} thread 'MAIN' var $PLAYER_CHAR: Player end // var 01F0: set_max_wanted_level_to 6 set_wb_check_to 0 00C0: set_current_time 8 0 04E4: unknown_refresh_game_renderer_at 2491.2993 -1663.5937 Camera.SetAtPos(2491.2993, -1663.5937, 13.3359) $PLAYER_CHAR = Player.Create(#NULL, 2491.2993, -1663.5937, 13.3359) $PLAYER_ACTOR = Actor.EmulateFromPlayer($PLAYER_CHAR) 07AF: $PLAYER_GROUP = player $PLAYER_CHAR group Camera.SetBehindPlayer set_weather 0 wait 0 ms $PLAYER_CHAR.SetClothes("PLAYER_FACE", "HEAD", Head) $PLAYER_CHAR.SetClothes("JEANSDENIM", "JEANS", Legs) $PLAYER_CHAR.SetClothes("SNEAKERBINCBLK", "SNEAKER", Shoes) $PLAYER_CHAR.SetClothes("VEST", "VEST", Torso) $PLAYER_CHAR.Build $PLAYER_CHAR.CanMove = True fade 1 (out) 0 ms select_interior 0 0629: change_stat 181 (islands unlocked) to 4 016C: restart_if_wasted at 2027.77 -1420.52 15.99 angle 137.0 for_town_number 0 016D: restart_if_busted at 1550.68 -1675.49 14.51 angle 90.0 for_town_number 0 0180: set_on_mission_flag_to $ONMISSION // Note: your missions have to use the variable defined here ($ONMISSION) 03E6: remove_text_box create_thread @MAIN_420 :MAIN_441 wait 2500 jump @MAIN_441 :MAIN_420 Model.Load(#BMYBU) repeat wait 0 until Model.Available(#BMYBU) :MAIN_3869 wait 0 if 00EC: actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 196.0932 -2306.045 radius 2.0 2.0 else_jump @MAIN_3869 03BD: destroy_sphere $GOTOPLAT9 Marker.Disable($GOTOPLAT10) Actor.Angle($PLAYER_ACTOR) = 3.060916 Actor.PutAt($PLAYER_ACTOR, 196.0709, -2304.855, 5.0047) Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = False 02A3: enable_widescreen 1 4@ = Actor.Create(Cop, #BMYBU, 194.1316, -2366.909, 5.3047) Actor.Health(4@) = 2000 fade 0 1000 wait 1000 Camera.SetPosition(191.8468, -2310.435, 8.9913, 0.0, 0.0, 0.0) Camera.PointAt(195.2008, -2304.812, 5.3047, 2) 0605: actor $PLAYER_ACTOR perform_animation_sequence "IDLE_CHAT" IFP_file "PED" 4.0 loop 0 0 0 0 time -1 // versionA fade 1 1100 wait 100 wait 16000 0920: point_camera 195.2008 -2304.812 5.3047 transverse_to 174.4754 -2304.194 5.3047 time 1200 mode 1 Camera.PointAt(174.4754, -2304.194, 5.3047, 2) 00BB: show_text_lowpriority GXT 'PLATF60' time 3000 flag 1 // Jack: What's that noise? wait 3200 Actor.Angle($PLAYER_ACTOR) = 356.4576 4@ = Actor.Create(Cop, #BMYBU, 194.1316, -2366.909, 5.3047) Actor.Health(4@) = 2000 wait 500 020C: create_explosion_of_type 4 at 174.4754 -2304.194 5.3047 wait 1200 end_thread wait 0 if 00ED: actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 2494.2993 -1663.5937 radius 2.0 2.0 on_foot jf @MAIN_420 03BD: destroy_sphere $140 fade 0 1000 wait 1000 02A3: enable_widescreen 1 0A48: enable_menu_access_in_widescreen_mode 1 Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = False Camera.SetPosition(468.8174, -1848.294, 15.148442, 0.0, 0.0, 0.0) Camera.PointAt($7, $6, $5, 2) fade 1 1000 00BB: show_text_lowpriority GXT 'TUT' time 5000 flag 1 wait 6000 0936: set_camera 468.8174 -1848.294 15.148442 position_to 457.8174 -1838.294 15.148442 time 10000 drop_mode 1 0920: point_camera $7 $6 $5 transverse_to $7 $6 $5 time 10000 mode 1 wait 10000 Camera.SetPosition(457.8174, -1838.294, 15.148442, 0.0, 0.0, 0.0) Camera.PointAt($7, $6, $5, 2) wait 5000 02A3: enable_widescreen 0 Camera.Restore Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True end_thread Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 24 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 Het werkt, de oorzaak was dat ik gelijk een jump in het begin maakte om het missie wat vooruit te spoelen. Nu werkt alles weer perfect: Toch bedankt voor de reactie Dutchy! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.