Jon-asses Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 (bewerkt) Bewerkt: 24 augustus 2009 door Jon-asses Reageren
TZG Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 ik vind hem heel mooi, echt waar! Maar als ik dan een tip mag geven, ik zou dat kleine poppetje onderin weghalen, het staat niet zo mooi... Reageren
Jon-asses Geplaatst: 24 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 ik vind hem heel mooi, echt waar! Maar als ik dan een tip mag geven, ik zou dat kleine poppetje onderin weghalen, het staat niet zo mooi... v2 gemaakt En dat poppetje vind ik mooi staan, lekker design. Reageren
Dago58x Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 Mij maakt het niet uit ,, het sig is gewoon super mooi gemaakt. Ik ben ook al begonnen met Photoshop maar ik denk dat ik maanden oftewel jaren nodig heb om zoiets moois te doen. Echt alles is perfect. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Man, die is prachtig! Alleen kan ik dan ook weer niet kiezen tussen V1 en V2. De 1e is mooi rustig, maar de 2e heeft ook wel weer extra mooie effecten. Ik vindt persoonlijk dit wel je mooiste signature. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.