Jump to content

Mod problemen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hyee

Ik wou dus een trainer installeren:

deze hier

dus ik download script hook , installereer script hook+ ASI loader in de folder van GTA 4 probeer het spel te starten:

niks. herinstalleer GTA 4 + 1.0.4.0 spel draait okee ? ik raak zelfs niet tot het punt dat ik de trainer kan instaleren!

kan iemand mij helpen ?

GRTZ

edit kan iemand de titel ff spellen? begin beetje slaperig te worden

@hanneswasco thank you ,come again!

>>> Door Hanneswasco: Your wish is not my command, maar voor één keer is het goed. ^^<<<

Bewerkt: door SVTuner
Geplaatst:

kom aan mensen ?

zij er hier nu echt geen modders aanwezig (oh nee w8 ff die zijn lekker aant spele ;) )

heeft iemand een oplossing?

Geplaatst:

Nou ja het lijkt mij toch gewoon te simpel voor woorden. Maar ja mensen willen ook gewoon die README's niet lezen. :duh:

1. Je download het C++ scripthook en zet Scripthook.dll in de GTA IV map, welke te vinden is in C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV
  2. Dan download je de ASI loader en zet je dsound ook in de map van GTA IV
  3. En als laatste download je de trainer en zet je inGameTrainer.asi en inGameTrainer.ini ook in de GTA IV map
  4. En ingame druk je op F1 om het trainermenu te laten verschijnen. Met de Numpad pijltjes toetsen navigeer je door de menu's. Heb je die niet of vind je dat onhandig, kun je deze toetsen gewoon veranderen in het ini bestand van de trainer.

Geplaatst:

bedankt voor de reactie , maar ik denk dat je het probleem niet begrijpt.

ik volg die stappen ,en als ik na stap 2 (dus zonder trainer maar met script hook en ASI) GTA wil starten krijg ik het "GTA IV werkt niet meer" laadschermpje!

als ik het spel dan herinstaleer kan ik het weer gewoon spelen.

• 2 weken later...
Geplaatst:

ok! het werkt !

srry voor het late antwoord (vakantie + begin schooljaar)

trainer werkt perfect , en zelfs carmods werken nu

thanx guys

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...