timverhagen Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 (bewerkt) hallo ik probeer een tuningmod van gta san andreas te installeren, maar als ik hem in sami zet zegt hij: dat ik een script file moet maken, wat moet ik doen en hoe?? ik heb ook iets gelezen over cleo mods maar ik weet al helemaal niet waar je dat in moet zetten. greetz tim Bewerkt: 24 augustus 2009 door timverhagen Reageren
Beagle Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 Je kan alleen een mod met SAMI installeren als er een SAMI script bij zit, maar nog word dit afgeraden. Je moet de mod handmatig installeren, uitleg/vragen hierover kunnen hier gesteld worden Reageren
timverhagen Geplaatst: 24 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 Je kan alleen een mod met SAMI installeren als er een SAMI script bij zit, maar nog word dit afgeraden.Je moet de mod handmatig installeren, uitleg/vragen hierover kunnen hier gesteld worden ik heb je tutorial gevolgd en in de readme gekeken, ik heb cleo ge-installeerd maar nu zegt hij: In gta_sa.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak. HELP!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.