benhelsloot Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 ik ben vandaag opnieuw begonnen met lcs in het begin filmpje komt toni eerst uit de bus dan loop je naar een telefooncel en daarna roept hij een taxi maar kijk eens goed wie bestuurt de taxi niemand en toni zit achter in dus hij kan niet rijden meschiens een EE Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 ik ben vandaag opnieuw begonnen met lcs in het begin filmpje komt toni eerst uit de bus dan loop je naar een telefooncel en daarna roept hij een taxi maar kijk eens goed wie bestuurt de taxi niemand en toni zit achter in dus hij kan niet rijden meschiens een EE Hetzelfde verhaal in de Intro van SA, daar bestuurt ook niemand de Taxi waar CJ mee aankomt . Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 ik ben vandaag opnieuw begonnen met lcs in het begin filmpje komt toni eerst uit de bus dan loop je naar een telefooncel en daarna roept hij een taxi maar kijk eens goed wie bestuurt de taxi niemand en toni zit achter in dus hij kan niet rijden meschiens een EE Het is in ieder geval GEEN Easter Egg. Het ligt gewoon aan het lui- of vergeetachtigheid. Want een cutscene scripten is moeilijk dan een missie maken. Reageren
Zero-two Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Ja, dit is geen Easter egg. Daarvoor zat hij ook in een bus. Misschien zat er in die bus ook niemand. Maar wat wel raar is dat je in het spel wel bussen kan tegen komen waar nimenad behalve de bestuurder inzit. Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 Ja bij R* is dat wel vaak het probleem Reageren
benhelsloot Geplaatst: 2 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Ja bij R* is dat wel vaak het probleem jep zoals hearv al zei dat het bij gta sa ook zo is Reageren
Nissan Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Owja, das me nooit opgevallen. Wel grappig, Tenpenny: ''Stupid Mexican'' . Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Owja, das me nooit opgevallen. Wel grappig, Tenpenny: ''Stupid Mexican'' . Ze gaan ook niet de moeite doen om in die voertuigen een ped te zetten hoor, alhoewel het er misschien iets beter had uitgezien . Reageren
Doggi Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 Owja, das me nooit opgevallen. Wel grappig, Tenpenny: ''Stupid Mexican'' . het is Pulaski die dat zegt Reageren
benhelsloot Geplaatst: 3 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2009 nou bij gta sa zie je dat niet erg maar bij LCS wel Reageren
Doggi Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 nou bij gta sa zie je dat niet erg maar bij LCS wel bij SA zie je dat ook wel hoor Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 nou bij gta sa zie je dat niet erg maar bij LCS wel Hoe zou het anders komen dat ik het direct zag , geen handen op het stuur op het vanbovenzicht en als hij weg rijdt zit er niemand in of hij moet een meter hoog zijn . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.