Jump to content

ghost cab

Recommended Posts

Geplaatst:

ik ben vandaag opnieuw begonnen met lcs in het begin filmpje komt toni eerst uit de bus dan loop je naar een telefooncel en daarna roept hij een taxi maar kijk eens goed wie bestuurt de taxi niemand en toni zit achter in dus hij kan niet rijden meschiens een EE

Geplaatst:
ik ben vandaag opnieuw begonnen met lcs in het begin filmpje komt toni eerst uit de bus dan loop je naar een telefooncel en daarna roept hij een taxi maar kijk eens goed wie bestuurt de taxi niemand en toni zit achter in dus hij kan niet rijden meschiens een EE

Hetzelfde verhaal in de Intro van SA,

daar bestuurt ook niemand de Taxi waar CJ mee aankomt :N .

Geplaatst:

Het is in ieder geval GEEN Easter Egg. Het ligt gewoon aan het lui- of vergeetachtigheid. Want een cutscene scripten is moeilijk dan een missie maken.

Geplaatst:

Ja, dit is geen Easter egg. Daarvoor zat hij ook in een bus. Misschien zat er in die bus ook niemand. Maar wat wel raar is dat je in het spel wel bussen kan tegen komen waar nimenad behalve de bestuurder inzit. :Y

Geplaatst:
Owja, das me nooit opgevallen. Wel grappig, Tenpenny: ''Stupid Mexican'' :7.

Ze gaan ook niet de moeite doen om in die voertuigen een ped te zetten hoor,

alhoewel het er misschien iets beter had uitgezien :7 .

Geplaatst:
nou bij gta sa zie je dat niet erg maar bij LCS wel

Hoe zou het anders komen dat ik het direct zag :7 , geen handen op het stuur op het vanbovenzicht

en als hij weg rijdt zit er niemand in of hij moet een meter hoog zijn :7 .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...