OnbekendeGTA Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 (bewerkt) wat joun favo nummer van Michael Jackson Bewerkt: 24 augustus 2009 door OnbekendeGTA
onbekendeIV Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 (bewerkt) wat joun favo nummer van Michael Jackson zeg onbekende collega ik zie dat je het weer doet, ik hoop dat je geen warn krijgt. trouwens als een modernator dit ziet messchien wil verplaatsen? maar jij leert het nooit Bewerkt: 24 augustus 2009 door onbekendeIV
7ulian Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 Ik denk dat je inderdaad moet oppassen, het wordt niet op prijs gesteld als je topics maakt in het verkeerde subforum, of met zo'n korte descriptie. Maar, om dan On-Topic nog wat zeggen, ik ben nooit echt liefhebber geweest van Jacko, maar ik vond Billie Jean wel een goed nummer, de video is iconisch en het klinkt gewoon goed.
Jowx Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Volgens mij ben je nou wel genoeg gewaarschuwd, de volgende keer kun je voorgoed vertrekken. Topic moved + slotje.
Recommended Posts