vierkant1 Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 (bewerkt) Post 1: Hoi ik heb JunkBuster geinstalleerd, maar nu krijg ik bij het kiezen van een skin, zwart beeld alleen de text zie ik :S en de anti-cheat werkt niet, geen efect edit, opgelost, alleen ik heb ook SeifAdmin, en JunkBuster maar bij SeifAdmin moet ik #include <JunkBusterFS> maar er staan commands in met wapens en geld, en het geld gaat automaties weg als ik het aan iemand geef??? Post 2: wtf, ik deed /tban 0 20 test ben ik dus voor 20 uur verbannen maar hoe unban? en nee in samp.ban werkt niet? en ik heb alle junkbuster mapen afgezocht en over mijn ban verwijdert, maar alsi k erop ga komt er te staan ban evadig, 66 hours ex..? >>> Door Sandra: Dubbelposts samengevoegd<<< Bewerkt: 24 augustus 2009 door Sandra Reageren
Wu-Zi-Mu Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Remote Console al geprobeerd? Dan moet je volgens mij dit invullen: unbanip <je ip> Tenminste ik dacht dat dit het was. Ik weet niet zeker Reageren
Big Boss Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 Gaat niet werken, aangezien zijn IP niet in samp.ban staat. Kijk eens even in de scriptfiles folder of er geen bestanje staat met je naam of een lijst met JB bans. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.