onbekendeIV Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 (bewerkt) he allemaal, ik ben momenteel aan het sparen voor een nieuwe pc en mn verjaardag is er bijna weer. Budget: 200/400€ eisen: een pc die een goede prijs/kwaliteit heeft, goed is voor school en eventueel af en toe een game erop zoals scarface en gta iv wat ik in gedachte had: een duel core van 2.0 of meer 2GB ram DDR2 en een redelijke videokaart. wat niet nodig is: een kast dvd speler Bewerkt: 24 augustus 2009 door onbekendeIV Reageren
wesley123 Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 (bewerkt) laat ik het eerste en belangrijkste maar eens gaan vragen, wat is je budget? een samengestelde is kwalitatief en qua eisen veel beter dan ene kant-en-klaare pc, ook krijg je meer voor ehtzelfde geld. Bewerkt: 24 augustus 2009 door wesley123 Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 Wil je het zelf in elkaar zetten? Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 24 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 Wil je het zelf in elkaar zetten? ja Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 (bewerkt) Oke, momentje Klik! Bewerkt: 24 augustus 2009 door TaartJJ~! Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 24 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 Oke, momentje Klik! een opmerking: het werkgeheugen is me wat te weinig 2Gig hebt ik liever, trouwens is er nog een lichtere CPU bijv 2.5GHZ om de prijs iets te drukken Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 (bewerkt) Oke, momentje Klik! een opmerking: het werkgeheugen is me wat te weinig 2Gig hebt ik liever, trouwens is er nog een lichtere CPU bijv 2.5GHZ om de prijs iets te drukken Het zijn 3 balkjes van 1GB =D en ja, momentje Misschien vind je een 2.8GHz Pentium Dual Core interresant. Bewerkt: 24 augustus 2009 door TaartJJ~! Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 25 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 (bewerkt) Oke, momentje Klik! een opmerking: het werkgeheugen is me wat te weinig 2Gig hebt ik liever, trouwens is er nog een lichtere CPU bijv 2.5GHZ om de prijs iets te drukken Het zijn 3 balkjes van 1GB =D en ja, momentje Misschien vind je een 2.8GHz Pentium Dual Core interresant. dat is wel mooi wat moois. alleen waren er ook aparte aansluitingen voor dvd spelers in de nieuwere pc's dan oudere (ide). nu nog een een omvormer voor dvi-vga voor het geval en wat sata kabels. Bewerkt: 25 augustus 2009 door onbekendeIV Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Bij de nieuwe HDD zit al een S-ATA kabel, en dit mobo heeft 1 IDE slot Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 25 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Bij de nieuwe HDD zit al een S-ATA kabel, en dit mobo heeft 1 IDE slot dit is een mooie samenstelling, als het geld bijelkaar is ga ik het zeker halen bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.