-Stan- Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 ik vind het eigenlijk nergens op slaan dat je een lelijk simpel kunstwerkje maakt en het vervolgens op gtaforum plaatst . Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 ik vind het eigenlijk nergens op slaan dat je een lelijk simpel kunstwerkje maakt en het vervolgens op gtaforum plaatst . kunstwerkje? Reageren
flippie13 Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 ik vind het eigenlijk nergens op slaan dat je een lelijk simpel kunstwerkje maakt en het vervolgens op gtaforum plaatst . kunstwerkje? Meesterwerkje Reageren
BaasB Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 ik vind het eigenlijk nergens op slaan dat je een lelijk simpel kunstwerkje maakt en het vervolgens op gtaforum plaatst . Jouw smaak moet zich duidelijk nog ontwikkelen. Dit is niet zomaar een kunstwerkje, dit is het werk van de nieuwe Picasso! Reageren
Scarface92 Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 Waar slaat dit op man? Dikke bulshit! Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 Waar slaat dit op man? Dikke bulshit! Wees niet zo serieus, deze afbeelding is nog beter dan de mona lisa !!!! Heb je geen smaak dan? Reageren
BaasB Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 Waar slaat dit op man? Dikke bulshit! Twan toch, jij was wel de laatste van wie ik verwacht had niet in te zien dat dit een fenomenaal meesterwerk is! Reageren
Scarface92 Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 Waar slaat dit op man? Dikke bulshit! Twan toch, jij was wel de laatste van wie ik verwacht had niet in te zien dat dit een fenomenaal meesterwerk is! Dat was sarcasme, natuurlijk vind ik het prachtig! Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 Ik heb er ook een gemaakt!!Let vooral op de $ ketting haha, zo'n graphics zouden ze ingame ook moeten hebben! dat zou mijn pc niet aankennen Die van mij kent ook die graphics niet, maar die zou ze nog wel aankunnen denk ik. Pffff, daar moet Sony en Microsoft een nieuwe console voor maken. Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 dit is zon leveloze topic maar leuk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.