Big Boss Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 (bewerkt) yow, zoals al in de topictitel stond: hoe krijg ik de hydra tot stilstand? dit stond in de walktrough: Als ze schepen kapot zijn, moet je ergens de Hydra dumpen. Toevallig ben je vlakbij je eigen airstrip, parkeer je Hydra in de hangar. Haal diep adem....Missie geslaagd! maar als ik de hydra dan wil landen, blijft ie gewoon verder "rijden"hoe hard ik ook op [] druk [edit]hij staat al op de grond[/edit] Dus: hoe krijg k hem in die hangar zonder te ontploffen? Bewerkt: 6 juni 2005 door GTA-lover Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Je weet wel hoe je snel moet gaan he met je R3 naar voren probeer is nu dat naar achter te houden dan ga je weer heel langzaam. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bollino Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 juist als je nou eerst op de landbaan land(bij de hangar) dan duw je R3 naar voren dat hij kan rijden nou dan rij je hem er achter of vooruit in succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Rechter analoge naar voren als ik geland ben, oké.Ga het strakkies ff proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrgangsta Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 dat ding vliegt amper goed hoe doe je dat dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bollino Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 dat ding vliegt amper goed hoe doe je dat dan? ik heb er ook een tijdje overgedaan om die bestuuring onder de knie te krijgen maar dan lukt het echt . maaru wat vindt je dan het moeilijke?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 11 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 hij is gelukt als je hem in de helikopterstand land, blijft ie niet stilstaan >dus landen in helistand, gevolgd door: rechter analoge naar voor( vliegstand)dan blijft ie wel stilstaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.