mikey-h-0 Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2009 (bewerkt) Wat moet ik na deze missie doen? Ik heb die busje in zo'n box geplaats ik heb zo'n kerel gebelt en dan? P.S Na missie Hostile Negotiation krijg ik in Algonquin en apartement kan ik in die stad dan ook blijven? Bewerkt: 24 augustus 2009 door mikey-h-0 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2009 Nadat je een savehouse hebt gekregen in Algonquin kan je inderdaad daar blijven. Ook zul je daar missies krijgen. Nadat je de missie Crime and Punishment hebt gedaan zul je een nieuwe missie krijgen, namelijk 'Do You Have Protection?'. Ook zul je de Most Wanted lijst doen, en ook de Vigilante missies.[/font] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2009 Graag spoilergebruik, ook in missiehulp als je gaat vertellen "wat er nog meer gaat gebeuren na..." Ondertitel aangepast. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.