dj-dennis666 Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 (bewerkt) hallo ik heb een hele boel tuning mods gedownload voor san andreas maar als ik ze met sami instaleer zegt hij dat ik een script file nodig heb. mijn vraag: hoe moet ik die instaleren en waar haal ik die vandaan? groet dennis Bewerkt: 24 augustus 2009 door dj-dennis666 Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 halloik heb een hele boel tuning mods gedownload voor san andreas maar als ik ze met sami instaleer zegt hij dat ik een script file nodig heb. mijn vraag: hoe moet ik die instaleren en waar haal ik die vandaan? groet dennis Welkom op het forum DJ-Dennis! Ten eerste wil ik je aanraden om je mods handmatig te installeren en niet met SAMI, aangezien SAMI veel bugs heeft en kan dus wat problemen veroorzaken. Om je tuning mods handmatig te kunnen installeren heb je denk ik een tutorial nodig, deze kun je hier vinden: >Hoe installeer ik een mod?< >Handleiding voor een mod te installeren< In de tutorials staat alles beschreven dus ook welke tools je nodig hebt en hoe je, je mods kunt installeren. Grtz RD Reageren
dj-dennis666 Geplaatst: 27 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 (bewerkt) halloik heb een hele boel tuning mods gedownload voor san andreas maar als ik ze met sami instaleer zegt hij dat ik een script file nodig heb. mijn vraag: hoe moet ik die instaleren en waar haal ik die vandaan? groet dennis Welkom op het forum DJ-Dennis! Ten eerste wil ik je aanraden om je mods handmatig te installeren en niet met SAMI, aangezien SAMI veel bugs heeft en kan dus wat problemen veroorzaken. Om je tuning mods handmatig te kunnen installeren heb je denk ik een tutorial nodig, deze kun je hier vinden: >Hoe installeer ik een mod?< >Handleiding voor een mod te installeren< In de tutorials staat alles beschreven dus ook welke tools je nodig hebt en hoe je, je mods kunt installeren. Grtz RD hoi hoi kan iemand me een script file sturen plz ik wil transoverhaul mod instaleren.(tuning mod) mar daar heb ik een script file voor nodig om hem met sami te instaleren. ik zie het wel doeg Bewerkt: 27 augustus 2009 door dj-dennis666 Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 (bewerkt) Zoals Revulotion-Designs al aangaf zou je beter gebruik kunnen maken van IMG-Tool, aangezien SAMI veel bugs bezit en alleen voor voertuig-mods geschikt is. Maar als ik het zo lees is die Tuning mod een Data modificatie. Wat je dan moet doen is: 1. Pak het volledige archief uit in een map waar je het gauw kan vinden, bijvoorbeeld in temp op je bureaublad. Bekijk welke bestanden er gemod worden. Meestal staan ze in de map San Andreas\data. 2. Kopieer de gemodde bestanden naar de juiste map (meestal San Andreas\data). Ik wens je nog veel succes met modden, en ook van mij heet ik je welkom op het forum. Bewerkt: 27 augustus 2009 door GekkieJ01 Reageren
dj-dennis666 Geplaatst: 27 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 Zoals Revulotion-Designs al aangaf zou je beter gebruik kunnen maken van IMG-Tool, aangezien SAMI veel bugs bezit en alleen voor voertuig-mods geschikt is. Maar als ik het zo lees is die Tuning mod een Data modificatie. Wat je dan moet doen is: 1. Pak het volledige archief uit in een map waar je het gauw kan vinden, bijvoorbeeld in temp op je bureaublad. Bekijk welke bestanden er gemod worden. Meestal staan ze in de map San Andreas\data. 2. Kopieer de gemodde bestanden naar de juiste map (meestal San Andreas\data). Ik wens je nog veel succes met modden, en ook van mij heet ik je welkom op het forum. maar dan krijg ik een foutmelding dus plz stuur me een makkelijke tunning mod Reageren
dj-dennis666 Geplaatst: 27 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 Zoals Revulotion-Designs al aangaf zou je beter gebruik kunnen maken van IMG-Tool, aangezien SAMI veel bugs bezit en alleen voor voertuig-mods geschikt is. Maar als ik het zo lees is die Tuning mod een Data modificatie. Wat je dan moet doen is: 1. Pak het volledige archief uit in een map waar je het gauw kan vinden, bijvoorbeeld in temp op je bureaublad. Bekijk welke bestanden er gemod worden. Meestal staan ze in de map San Andreas\data. 2. Kopieer de gemodde bestanden naar de juiste map (meestal San Andreas\data). Ik wens je nog veel succes met modden, en ook van mij heet ik je welkom op het forum. maar dan krijg ik een foutmelding dus plz stuur me een makkelijke tunning mod ik snap die handleidingen ook al niet hoe dat moet met een tunning mod te instaleren met img tool Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 Zoals Revulotion-Designs al aangaf zou je beter gebruik kunnen maken van IMG-Tool, aangezien SAMI veel bugs bezit en alleen voor voertuig-mods geschikt is. Maar als ik het zo lees is die Tuning mod een Data modificatie. Wat je dan moet doen is: 1. Pak het volledige archief uit in een map waar je het gauw kan vinden, bijvoorbeeld in temp op je bureaublad. Bekijk welke bestanden er gemod worden. Meestal staan ze in de map San Andreas\data. 2. Kopieer de gemodde bestanden naar de juiste map (meestal San Andreas\data). Ik wens je nog veel succes met modden, en ook van mij heet ik je welkom op het forum. maar dan krijg ik een foutmelding dus plz stuur me een makkelijke tunning mod ik snap die handleidingen ook al niet hoe dat moet met een tunning mod te instaleren met img tool Zoals ik al zei zijn er verschillende tutorials hier op het forum om je op weg te helpen met het installeren van verschillende soorten mods. Hier heb je bijvoorbeeld een tutorial waarin wordt uitgelegd hoe je auto's en andere .dff en .txd bestanden kunt installeren: >Klik< Bekijk die tutorial nu eens goed, wanneer je nog vragen hebt kun je die ook in dat topic kwijt. Ook zou het kunnen helpen als je een link plaatst naar de download locatie van de tuning mod, zodat ik of anderen kunnen kijken wat je precies moet doen om de mod werkende te kunnen krijgen. Hiermee kunnen we je nog meer helpen. Succes, Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.