PizzaTonno Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 (bewerkt) Omdat er blijkbaar geen 'Show je Models topic' aanwezig is, en ik nog zoveel heb te laten zien. Open ik maar mijn eigen topic. Hier komt al mijn werk in te staan, wat ik de moeite waard vind om te posten. Wat je hier vooral zal aantreffen, zijn viewport screens, en ingame screens. Het is dus niet de bedoeling dat jullie, in dit topic jullie werk gaan showen. Wat wel mag is natuurlijk commentaar leveren op mijn werk, en vragen stellen. Met dikke knuffels, En hou het een beetje gezellig hier. Martijn. -------------------------------------------------------------------------------------- Bewerkt: 25 augustus 2009 door PizzaTonno
Ottoman 47 Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 Jorge_F heeft het zelfde topic.
Jorge_F Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Jorge_F heeft het zelfde topic. Dat moet ook wel, want we kunnen nergens anders onze models showen
JelleVD Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Ziet er goed uit PizzaTonno, wat wordt het? (Ik vind het iets weg hebben van een gevangenis ).
S-te-Fan Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 (bewerkt) Omg, die meuk is toch al oud? Bewerkt: 25 augustus 2009 door stefaneke
GTAJoel Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Ziet er mooi uit, maar wat moet het worden?
Puma Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Denk je dat hij wat heeft aan zo'n comment? Geen drol. Zeg dan op z'n minst waarom je het niet vindt kunnen. Ik vind 't er Gta-achtig uitzien. De textures zijn goed gekozen, alleen ben je een alpha vergeten toe te voegen op de ramen op de eerste verdieping op de eerste screen. Verder ziet het er wel ok uit, misschien een overview shot? Wat wordt het überhaupt?
S-te-Fan Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 Als je kijkt naar de cylinder onder de pilaar, die heeft veel te veel segments. Ook de muur heeft te veel poly's .
Jorge_F Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 Als je kijkt naar de cylinder onder de pilaar, die heeft veel te veel segments. Ook de muur heeft te veel poly's . Klopt inderdaad. Bij de cilinders is jammer. De poly's in de hoogte, en dat is ook zo bij de muren, mogen drastisch naar beneden. Verder is het geil
S-te-Fan Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 Als je kijkt naar hoe de pilaar is verbonden met de face erboven dan gaat dat tijdens conversie problemen opleveren. Het model verandert namelijk van polygons in triangles en als dat gebeurd kunnen er overlapende poly's komen. Iet's wat rare bugs kan gaan opleveren ingame. Ik verzoek Martijin om dit met onmiddelijke ingang te verbeteren zodra hij weer weet hoe 3dsmax werkt.
PizzaTonno Geplaatst: 28 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Als je kijkt naar hoe de pilaar is verbonden met de face erboven dan gaat dat tijdens conversie problemen opleveren. Het model verandert namelijk van polygons in triangles en als dat gebeurd kunnen er overlapende poly's komen. Iet's wat rare bugs kan gaan opleveren ingame. Ik verzoek Martijin om dit met onmiddelijke ingang te verbeteren zodra hij weer weet hoe 3dsmax werkt. Excues, :$ *Slaat zichzelf voor het hoofd.*
Jorge_F Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Als je kijkt naar hoe de pilaar is verbonden met de face erboven dan gaat dat tijdens conversie problemen opleveren. Het model verandert namelijk van polygons in triangles en als dat gebeurd kunnen er overlapende poly's komen. Iet's wat rare bugs kan gaan opleveren ingame. Ik verzoek Martijin om dit met onmiddelijke ingang te verbeteren zodra hij weer weet hoe 3dsmax werkt. Excues, :$ *Slaat zichzelf voor het hoofd.* Ja klopt, de pindakaas van Albert Heijn huismerk is inderdaad lekkerder dan die van Calvé!
Nissan Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Grappig hoor Jorge_F . Dat ziet er goed uit PizzaTonno! Het ziet er een beetje Godfather achtig uit, wat ook de bedoeling is. Wat moet het worden?
S-te-Fan Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Als je kijkt naar hoe de pilaar is verbonden met de face erboven dan gaat dat tijdens conversie problemen opleveren. Het model verandert namelijk van polygons in triangles en als dat gebeurd kunnen er overlapende poly's komen. Iet's wat rare bugs kan gaan opleveren ingame. Ik verzoek Martijin om dit met onmiddelijke ingang te verbeteren zodra hij weer weet hoe 3dsmax werkt. Excues, :$ *Slaat zichzelf voor het hoofd.* Ja klopt, de pindakaas van Albert Heijn huismerk is inderdaad lekkerder dan die van Calvé! Wat heeft iedereen tegen de geniale humor van Jorge .
Basgitaar Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Als je kijkt naar hoe de pilaar is verbonden met de face erboven dan gaat dat tijdens conversie problemen opleveren. Het model verandert namelijk van polygons in triangles en als dat gebeurd kunnen er overlapende poly's komen. Iet's wat rare bugs kan gaan opleveren ingame. Ik verzoek Martijin om dit met onmiddelijke ingang te verbeteren zodra hij weer weet hoe 3dsmax werkt. Excues, :$ *Slaat zichzelf voor het hoofd.* Ja klopt, de pindakaas van Albert Heijn huismerk is inderdaad lekkerder dan die van Calvé! Wat heeft iedereen tegen de geniale humor van Jorge . En daar ben ik weer, terug van banned geweest
Recommended Posts