stevenulft Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 (bewerkt) http://rapidshare.de/files/2214717/stunt_m..._motor.MPG.html ga hier naartoe en bekijk mijn filmpje wel een beejte slecht beeld maar is met fotocamera gemaakt en geef je mening Bewerkt: 6 juni 2005 door stevenulft Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 cool, vloog je nu helemaal van LV naar LS? :o want daar leek het toch op! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
stevenulft Geplaatst: 6 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 (bewerkt) nee gewoon van een schansje kijk bij de walktrough en dan bij unique jumps en dan NUMMER 13 dat is die Bewerkt: 6 juni 2005 door stevenulft Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijnn Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Dikke jump hoor! heb je goed gedaan! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 dope jump B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stino Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Zeker zieke sprong!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtadude Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 egt vet cool gesprongen ga ik ook een keer doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spider-Wal Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 (bewerkt) hah die televisie heb ik ook Dik de bom owja en die jump is echt ill... ik vind het allen wel jammer dat je niet volledig kan koprollen... want je maakt altijd slagzij volgens mij of niet ? [-Spider-] Bewerkt: 6 juni 2005 door Spider-Wal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
stevenulft Geplaatst: 7 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 ja dat is wel jammer maar het is mij nog niet anders gelukt dan zo opzij maar misschien lukt het met een nrg 500 dit was met die 900 zou ik nog wel proberen en dan maak ik een nieuw filmpje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
klerk559 Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Vette stunt man! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.