Jump to content

san andreas doet niets meer

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo allemaal,

Ik ben vandaag bezig geweest met IMGTOOl en

SAAT, maar dat is volgens mij niet helemaal goed

verlopen...:S als ik GTA SA nu wil opstarten gaat

het laden niet verder dan het hoofdmenu. Na een

paar seconden valt het weg en staat er op het

bureaublad dat de game.exe niet meer reageerd..

wat moet ik doen?

ps. ik heb de game al verschillende keren verwijdert en opnieuw geinstalleerd, maar niets werkt meer.

goetjes Roy

Geplaatst:
hallo allemaal,

wat moet ik doen?

ps. ik heb de game al verschillende keren verwijdert en opnieuw geinstalleerd, maar niets werkt meer.

goetjes Roy

Hoe heb je hem verwijderd?

Handmatig of met de unistaller.

Want vergis je niet! De uninstaller verwijderd niet alles!

Uninstall gta sa eerst, verwijder dan je gta sa map die in je rockstar game's map zit.

Ik hoef niet te locatie te geven denk ik omdat je bezig was met modden dus zal je het wel MOETEN weten.

Verwijder dus de gta sa map nadat je de unistaller hebt gebruikt, installeer hem DAN opnieuw :)

Geplaatst:
hallo allemaal,

wat moet ik doen?

goetjes Roy

Hoe heb je hem verwijderd?

Handmatig of met de unistaller.

Want vergis je niet! De uninstaller verwijderd niet alles!

Uninstall gta sa eerst, verwijder dan je gta sa map die in je rockstar game's map zit.

Ik hoef niet te locatie te geven denk ik omdat je bezig was met modden dus zal je het wel MOETEN weten.

Verwijder dus de gta sa map nadat je de unistaller hebt gebruikt, installeer hem DAN opnieuw :)

ik heb hem met de uninstaller verwijdert, maar ik moet dus eerst de uninstaller gebruiken en dan pas alles handmatig verwijderen?, want als ik eerst de uninstaller gebruik en dan de icoontjes op het bureaublad enzovoort dan geeft hij aan dat hij de map niet kan vinden en dan kan ik hem dus ook niet verwijderen..

Geplaatst: (bewerkt)

Bij iemand al de versies opgekomen?

Kijk in de rechter onderhoek in je beeldscherm als je in het pauzemenu (van het normale spel, de singleplayer-modus) bent:

Wat staat er Versie Wat moet je doen
Niets V1.00 Niets, zou gewoon moeten werken
V1.01 V1.01 Herinstalleren, dan heb je als het goed is weer V1.00
V2.00 V2.00 Een patch downloaden, lees hieronder hoe en wat

Nadere omschrijving - V1.00

Als je V1.00 hebt en de modificatie werkt nog niet, heb je of de ReadMe niet goed gelezen/een fout gemaakt of er zit een fout in de modificatie zelf. Verwijder de modificatie daarom.

Nadere omschrijving - V1.01

Versie V1.01 duidt erop dat je eerst V1.00 moet hebben gehad, want je kunt alleen V1.01 krijgen als je daarvoor V1.00 had. Herinstalleer GTA: San Andreas daarom, je zou dan weer V1.00 moeten hebben en dus moeten kunnen modden.

Nadere omschrijving - V2.00

Je hebt V2.00, met die versie valt niet te modificeren aan je spel. Daarom moet je de patch downloaden, zoals hierboven in de tabel is te lezen. De patch kun je
downloaden. Download hem (maak niet uit waar je hem zet).

Voor gebruik zul je hem eerst nog wel met
moeten uitpakken. Klik rechts op het .rar-archief en kies
'Uitpakken in gtasapatch\'
. Open de map en start
'gtasapatch.exe'
op.

Kies een paar keer
'Next'
totdat er wordt gevraagd om de locatie van je GTA San Andreas-map. Tenzij de locatie die al in het veld staat overeenkomt, kies je '...' om de locatie op te zoeken. Ga weer verder door op
'Next'
te drukken, wacht even en sluit af met
'Finish'
.

Geeft de patch tussentijds de melding
'Nothing to do, files are already updated!'
, dan heb je al de goede versie.

Installeer modificaties zelf

Maak zo min mogelijk gebruik van modinstallers (SAMI bijvoorbeeld) die al het werk voor je doen. Het beste is om modificaties zélf te installeren, met behulp van de ReadMe van de modificatie(s) en tutorial(s) op GTAForum
[
-
-
]

Werkt GTA: San Andreas nóg niet na al deze stappen, overweeg dan een herinstallatie van het spel (savegames blijven bewaard).

Het leed is nu wel geschied, maar volgende keer kun je het beste dus modificaties helemaal zélf installeren. Kijk overigens het verhaal hierboven nog even door, daar moet je nog even bij V2.00 kijken, dunkt me. Gezien het feit je spel crashte na je modificaties, vermoed ik dat je V2.00 hebt.

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:

als ik de uninstaller gebruik dan is alles weg hoor..

als ik dan bij het menu start bij zoeken gta intoets geeft

hij aan dat er niets is gevonden..

Geplaatst:

Het lijkt toch echt of er bestandjes zijn blijven hangen. Zoals gezegd moet je gewoon de map C:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas verwijderen nadat je de uninstaller gebruikt hebt. (Dus niet alleen kijken in het menu start) Verwijder dan elk bestandje wat ook maar iets met GTA SA te maken heeft.

Duidelijk?

Als je dan nog hetzelfde probleem hebt dan zou er iets in het register blijven hangen. Als dat zo is heb je pas echt een groot probleem.

Geplaatst:

als ik de uninstaller gebruik is alles al weg bij c/program files/ rockstar games, gta sa.

ook heb ik de IMG tool en de Saat verwijdert, maar als ik hem dan opnieuw installeer

is nog steeds hetzelfde probleem... K*T dus zegma

Geplaatst:

ik heb de ccleaner gebruikt en alles van gta verwijdert maar hij doet het nog steeds niet..i don't know wat ik nu moet doen..:S ik baal er wel van maar tis niet anders...weet je een oplossing? dan hoor ik het graag

Geplaatst:

Nou ja, als je je harde schijf formatteert is het probleem 100% zeker opgelost.

Maar ik denk niet dat dat zo'n goed idee is. :7

Geplaatst:

nee dat is zeker geen goed idee, denk ook niet dat me pa dat leuk gaat vinden:P

haha maar zijn er nog andere oplossingen?

ps..wat heb jij gedaan dan toen jou dit overkwam @ Donutdragon?

Geplaatst:
nee dat is zeker geen goed idee, denk ook niet dat me pa dat leuk gaat vinden:P

haha maar zijn er nog andere oplossingen?

ps..wat heb jij gedaan dan toen jou dit overkwam @ Donutdragon?

Ik ging op een andere pc gta sa spelen. (save games over gezet natuurlijk)

Een maand later kreeg ik een gevaarlijk onverwijderbaar virus op de pc waar ik eerder gta sa speelde. En je raadt het misschien al. M'n harde schijf moest geformateerd worden. En daarna deed gta sa het ook weer.

Geplaatst:

ah zo, maar ik heb ook nog wel een pc staan die eigenlijk van mij is, prima dingetje alleen daar moet nog software op geinstalleerd worden, maar aangezien ik daar de cd niet van heb, moet ik maar ff iets anders regelen, en dan moet ik het maar op die pc spelen...

maar zijn er geen andere oplossingen?

Geplaatst:

Ik snap de helft van dit topic al niet meer, vandaar dat ik het nog maar even navraag: je hebt GTA: San Andreas verwijderd, dat is me duidelijk. Maar wat heb je daarna gedaan? GTA: San Andreas gewoon geïnstalleerd en gewoon getest? Of heb je daartussen ook nog wat gedaan? Probeer GTA: San Andreas eens op een andere partitie, of in ieder geval een andere locatie te installeren.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...