DeathPenalty Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 -de graphics van GTA4-meer missies -dat je als je met je vliegtuig vliegt niet de bomen pas ziet als je er verdomme al (bijna) in bent gevlogen! -mensen zijn slimmer. Zo werkt die engine gewoon, hij laad het spel wanneer je speelt, in VC en LC werd de map geladen wanneer je 'Welkom in ...' hebt , dus wanneer je naar een van deandere eilanden rijd . Als je het op de PS2 of XBOX speelt, kan dit ook door een beschadigde DVD liggen. Op de PC kan het liggen aan een lage draw distance. Ik zou veranderen: - Meer andere pedestrians. - Lagere moeilijkheidsgraad rij- vlieg- en vaarschool. Reageren
weaponmr Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 (bewerkt) -de graphics van GTA4-meer missies -dat je als je met je vliegtuig vliegt niet de bomen pas ziet als je er verdomme al (bijna) in bent gevlogen! -mensen zijn slimmer. Zo werkt die engine gewoon, hij laad het spel wanneer je speelt, in VC en LC werd de map geladen wanneer je 'Welkom in ...' hebt , dus wanneer je naar een van deandere eilanden rijd . Als je het op de PS2 of XBOX speelt, kan dit ook door een beschadigde DVD liggen. Op de PC kan het liggen aan een lage draw distance. Ik zou veranderen: - Meer andere pedestrians. - Lagere moeilijkheidsgraad rij- vlieg- en vaarschool. Het ligt niet aan mij, ik had 2 keer GTA SA op de ps2 (1 keer was het kapot gegaan) en een vriend op de pc, alle 3 de spellen hadden dat je de bomen altijd veel te laat ziet. Bewerkt: 25 augustus 2009 door weaponmr Reageren
Doggi Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 -de graphics van GTA4-meer missies -dat je als je met je vliegtuig vliegt niet de bomen pas ziet als je er verdomme al (bijna) in bent gevlogen! -mensen zijn slimmer. Zo werkt die engine gewoon, hij laad het spel wanneer je speelt, in VC en LC werd de map geladen wanneer je 'Welkom in ...' hebt , dus wanneer je naar een van deandere eilanden rijd . Als je het op de PS2 of XBOX speelt, kan dit ook door een beschadigde DVD liggen. Op de PC kan het liggen aan een lage draw distance. Ik zou veranderen: - Meer andere pedestrians. - Lagere moeilijkheidsgraad rij- vlieg- en vaarschool. Het ligt niet aan mij, ik had 2 keer GTA SA op de ps2 (1 keer was het kapot gegaan) en een vriend op de pc, alle 3 de spellen hadden dat je de bomen altijd veel te laat ziet. ja dat heb ik ook altijd das iritant Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 Dan zou ik veranderen dat je in een Andromada kon, gewoon standaard. Dat je die vliegtuig op een vindplaats zou staan, en dat je er in kon! Reageren
GtaGekkerd Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 de andromada zou je wel kunnen spawen ergens Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 de andromada zou je wel kunnen spawen ergens Alleen met carspawner, je vind hem nergens geparkeerd Ingame . Reageren
chips Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 Seizoenen zouden er ook wel in mogen zitten, dat ontbreekt, kun je rally in de sneeuw van Mount Chiliad . dit zou wel heel tof zijn !!! Reageren
Pesimist Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 -Veel slimmere mensen -Betere wapen geluiden en wapens -dat je kan zitten -Dat je je gang op kan bellen met o.a bs og sweet etc. Reageren
westsiderules Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 (bewerkt) -meer pedestrians -slimmere pedestrians -grotere map -meer kleren -betere graphics -meer voertuigen -meer missies (missies waar je al de problemen oplost die voorkomen in de laatste cutscene van de laatste missie) -homies die beter kunnen schieten -meer "looks" van homies -er moeten veel meer homies geraken in de meeste auto's! (in een bus/coach véél meer,in de "koffers" van pick ups moeten er ook homies kunnen zijn!) -kunnen skaten en challenges hebben met skaten - seizoenen :$ -kunnen zien welke dag het is in SA (maandag,dinsdag,...) -Bomen kunnen zien voordat je er tegenvliegt met een vliegtuig -lagere moeilijkheidsgraad van scholen -je kan zitten -meer (amerikaanse) wapens met betere geluiden(de uzi moet zeker vervangen worden door een Mac 10) -gang wars in san fierro en las venturas (in san fierro tegen da nang en in las venturas tegen de caligula mafia) Bewerkt: 2 september 2009 door westsiderules Reageren
Doggi Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 -kunnen zien welke dag het is in SA (maandag,dinsdag,...) duw op TAB en je weet welke dag het is in SA Reageren
GTATIELIN Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 De map van liberty city en vice city er bij doen en meerdere missies. en dat je een costum character kan maken zoals in Saint row. Reageren
Dakendak Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Met dat van die custom character ben ik helemaal mee eens ! Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Met dat van die custom character ben ik helemaal mee eens ! ik ook! daarom heb ik ook SR2 ik wou ook SR maar die kan ik nergens meer kopen daarom koop ik ook gta's om je eigen poppetje aan te kleden dat viel met gta IV tegen met de kleren Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Met dat van die custom character ben ik helemaal mee eens ! ik ook! daarom heb ik ook SR2 ik wou ook SR maar die kan ik nergens meer kopen daarom koop ik ook gta's om je eigen poppetje aan te kleden dat viel met gta IV tegen met de kleren Ik wil helemaal GEEN custom character, dan klopt de verhaallijn en het gebeuren allemaal niet, hierdoor kan het ook niet geperfectioneerd worden, daarom is GTA dus beter dan SR . Reageren
-Stan- Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Met dat van die custom character ben ik helemaal mee eens ! ik ook! daarom heb ik ook SR2 ik wou ook SR maar die kan ik nergens meer kopen daarom koop ik ook gta's om je eigen poppetje aan te kleden dat viel met gta IV tegen met de kleren Ik wil helemaal GEEN custom character, dan klopt de verhaallijn en het gebeuren allemaal niet, hierdoor kan het ook niet geperfectioneerd worden, daarom is GTA dus beter dan SR . Idd want anders ben je een blanke man terwijl je familie zwart is en je zit in een gang met alleen maar zwarte mensen. Het gaat idd raar lopen als je zelf je poppetje kon maken. Ontopic: uuhhmm.......dat je je eigen gang kan maken met je eigen gebieden en leden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.