westsiderules Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 -kunnen zien welke dag het is in SA (maandag,dinsdag,...) duw op TAB en je weet welke dag het is in SA Ik ben het beu dat het op dit forum de gewoonte is om gta sa op de pc te hebben. Ik heb het op PS2. (kan je het zien als je op L1 drukt?) Reageren
Mevin Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Als je een ding zou mogen veranderen? Waarom dan niet meer? Maar ik denk wel de graphics die hadden beter gekund Reageren
benhelsloot Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 meer missies minder polities gta 4 graphics en ga zo maar door Reageren
Dakendak Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Nou , eigenlijk vind ik The Godfather beter dan GTA . (Niet dat Grand Theft Auto slecht is !!!!) Maar , ik vind The Godfather 2 beter dan , ... GTA IV . Op gameplay gebied . Op graphics moet het inderdaad onderdoen ... Reageren
Doggi Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 Nou , eigenlijk vind ik The Godfather beter dan GTA . (Niet dat Grand Theft Auto slecht is !!!!) Maar , ik vind The Godfather 2 beter dan , ... GTA IV . Op gameplay gebied . Op graphics moet het inderdaad onderdoen ... off topic: ik vind juist de eerste godfather beter. on-topic:ik vind dat er soms wel een beetje beter gesproken kan worden soms versta ik er niets van Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 off topic: ik vind juist de eerste godfather beter.on-topic:ik vind dat er soms wel een beetje beter gesproken kan worden soms versta ik er niets van Boeien, je hebt toch ondertiteling Reageren
benhelsloot Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 (bewerkt) ik ben vandaag bezig met de street race en als je te snel gaat is altijd de halve weg WEG dat moest echt veel beter ik knal steeds tegen een paaltje en/of muur Bewerkt: 3 september 2009 door benhelsloot Reageren
Raalte86 Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 ik ben vandaag bezig met de street race en als je te snel gaat is altijd de halve weg WEG dat moest echt veel beter ik knal steeds tegen een paaltje en/of muur Op welke console speel je? als je het op de pc speelt ligt dit gwoon aan je pc. is te traag ofzo Reageren
Doggi Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 ik ben vandaag bezig met de street race en als je te snel gaat is altijd de halve weg WEG dat moest echt veel beter ik knal steeds tegen een paaltje en/of muur Op welke console speel je? als je het op de pc speelt ligt dit gwoon aan je pc. is te traag ofzo als je VISTA hebt dan kan je het mss zetten op ADMINISTRATOR Reageren
benhelsloot Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 ik speel op ps2 ik zou ook dat je vaker in een keer met je vriendin kan daten Reageren
Doggi Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 nog meer daten,dat hoeft voor mij niet hoor Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 nog meer daten,dat hoeft voor mij niet hoor Mij ook niet, ik vind 2 geneog ofzo, ik doe er nooit iets mee . Maar meer map en voertuigen . Reageren
benhelsloot Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 ik bedoel dat je dan sneller de special van je chickie dan hebt meer missies wat het verhaal meer laat zien niet van die gekke missies van woozi (srry Hearv ) Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 ik bedoel dat je dan sneller de special van je chickie dan hebtmeer missies wat het verhaal meer laat zien niet van die gekke missies van woozi (srry Hearv ) Niet grappig, supergozer is het , maar goed dat is een mening, ik wil ook een veel langere verhaallijn van 300missie's waar je een Map van 20 op 20 voor nodig hebt . Reageren
benhelsloot Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 ik wil dan ook dat je meer missies van Og loc krijgt dat je moet regelen dat hij in een disco moet rappen oooooooooooooooooooooooooooggggggg ooooooooooooooooooogggggggggg yeaaaaaaaaaaaaaaaaaoooooooooooooooooooogggggg dat was het dan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.