GTAJoel Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 Ik heb dit plaatje nog wel eens als avatar, maar ik weet niet hoe de poppetjes heten. Ik miss nog een signature hier van maken.. Ze zijn van klei en waren vroeger regelmatig op tv. Weet iemand hoe ze heten? Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 (bewerkt) Ik heb dit plaatje nog wel eens als avatar, maar ik weet niet hoe de poppetjes heten. Ik miss nog een signature hier van maken..Ze zijn van klei en waren vroeger regelmatig op tv. Weet iemand hoe ze heten? poeeeee dat kan ik me nog wel herineren van die korte filmpjes van hun op tv,ik weet het niet zeker maar waren ze niet gewoon naamloos? hieronder@wel een naam dus.en wat een creatieve namen toch Bewerkt: 24 augustus 2009 door thegodfather91 Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 ik zag ze laatst nog op nickelodeon Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Ken ik ook! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.