Jump to content

Reclamespotten gezocht!


Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

Heey beste leden van het forum!

Ik zoek zojuist een site of studio waar je als 12 of 13 jarige jongen kunt aanmelden om in een reclamespotje te spelen! Ik wil het gewoon een keer proberen... Het lijkt me een hele eer!

SUGGESTIES ZIJN VAN HARTE WELKOM! IK VRAAG DAN EEN LOCATIE VAN EEN STUDIO DIE BINNEN DE REGIO EINDHOVEN ZIT!

>>> Door Jowx: HOOFDLETTERS ZIJN NIET NODIG HOOR, WE KUNNEN PRIMA ZONDER!! :puh: <<<

Bij voorbaat dank!

Link to comment
Delen op andere websites

Dus je wil graag op tv komen?

EDIT: http://www.reclamebureau-info.nl/eindhoven (alle reclamebureau's in Eindhoven)

Het is niet wat ik zoek, ik wil echt in een rolletje meespelen! Geen advies ofzo, of zit dat anders? Betekenen die dingen allemaal anders???

Bewerkt: door GTA-TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Dit gaat niet 1 2 3 hoor :) Het is niet zo dat je klik, 2weken wacht, en opeens in de heineken reclame speelt :7

Je moet naar een speciasl kantoor, auditie doen, en dan wachten tot dat kantoor een vraag naar acteurs krijgt.

Je moet dus wel kunnen acteren, en de acteer school kan evt. Handig zijn ;)

Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet je aanmelden bij een 'castingbureau', ik heb even gegoogled en dit is zon casting bureau in eindhoven, van 0 tot 100 jaar, jouw leeftijd zit er gegarandeerd tussen!

Maar het zeggen van 'IK KAN acteren!' is niet genoeg, ik vind dat ik ook kan acteren, maar das ook niet genoeg. Bij het casting bureau moet je waarschijnlijk een stukje voordoen, en vermelden of je al eerdere acteer ervaringen hebt, en liegen bij je ouders omdat je te laat was, valt niet onder een acteer ervaring :)

Succes :)

Link to comment
Delen op andere websites

als je het gaat proberen wens ik je veel succes maar er zijn wel zoveeeeel kandidaten,en dan denk ik dat het heeeeeeeel moeilijk gaat voor iemand te kiezen

en ps dat duurt ongeveer een half jaar

Hoest me je been?

goed nu weer ontopic

>>> Door Jowx: Thnx! :) <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...